mekane Geplaatst: 29 mei 2015 Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 Hallo ik ben bezig met een maffia site alleen aantal dingen willen niet lukken nu zoek ik iemand die me het liefst vrijwillig met kleine dingen wilt helpen : Ik wil graag een stad toevoegen maar iedere keer dan komt er te staan welkom in : ---> inplaats van Welkom in CrewCity Ten 2e ik heb een familie inkomsten script gekocht hij werkt alleen nu is het probleem dat de Leden wel het geld van de familie op de bank krijgen maar de familie zelf niet .. dat zijn de enigste 2 dingen .. dus wie o wie wilt me helpen Reageren
super_senne Geplaatst: 29 mei 2015 Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 Wat zijn je oorspronkelijke scripts? Reageren
mekane Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 Wat zijn je oorspronkelijke scripts? die publiceer ik liever niet indien je ze toch wilt stuur je skype prive Reageren
Joriz Geplaatst: 29 mei 2015 Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 Sorry dat ik me er mee bemoei, maar dit is geen vacaturesite. Als je naar iemand op zoek bent naar uitgebreide hulp kan je beter support vragen bij de makers van het systeem. Mocht je hulp nodig hebben met je site of een idee dan kan je hier altijd je code delen. Maar zo te horen is dit een te groot project om mee te helpen en niet per se een code probleem, maar een instel probleem. Nogmaals doe dit bij de leverancier van de software, want wij kunnen hier toch alleen maar oorzaken gaan raden als je verder geen informatie wilt/mag geven. Reageren
Lars Geplaatst: 29 mei 2015 Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 Ten 2e ik heb een familie inkomsten script gekocht waarom leer je niet zelf php en maak je zoiets zelf? Doe je jezelf een groot plezier mee, dan hoef je niet meer alles uit te zoeken hoe de ander het gedaan heeft en weet je het sneller te vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.