Jump to content

Spel uitspelen na de laatste roof? En hoe werkt auto's kopen?


Dinkydau

Recommended Posts

Na de laatste roof krijgt Franklin de keuze om Trevor of Michael te vermoorden, of "deathwish" wat ik opvatte als dat Franklin zou doodgaan. Ik heb gekozen Trevor te vermoorden, maar er waren nog vraagtekens op de kaart voor Trevor waar zich dus nog zijmissies bevonden. Deze kan ik nu niet meer doen. Ik heb ondertussen begrepen dat deathwish ervoor zorgt dat alle 3 de spelers overleven, maar is het überhaupt mogelijk om het hele spel uit te spelen als een van beide dood is en er nog missies voor hem waren?

Ik vraag me ook nog iets af over het kopen van auto's. Iedere speler heeft zijn eigen auto die automatisch terugkomt. Er kunnen ook auto's worden gekocht, maar die lijken niet meer terug te komen, eenmaal vernietigd. Is het niet mogelijk om auto's bij te kopen die zich net zo gedragen als de oorspronkelijke eigen auto's van de spelers?

Link to comment
Delen op andere websites

Over je eerste vraag kan ik je eigenlijk geen antwoord geven. Ik weet het gewoon niet. :v Het antwoord op je tweede vraag is helaas nee. Elk karakter heeft maar 1 persoonlijk voertuig en die zijn niet te veranderen. Graag zag ik het zoals in Online, dat de laatst bestuurde auto spawnt na een missie o.i.d maar helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de informatie. Jammer dat het persoonlijke voertuig niet kan worden veranderd. Dat vind ik een klein beetje een gemiste kans om het spel net wat leuker te maken. (Misschien bedenk ik me als ik het spel meer gespeeld heb.)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, het maakt zoals NickOwnage zegt niet uit welke keuze je maakt. Want:

De meeste dingen die mee tellen voor de 100% zijn voor Franklin, die dus ongeachte welke keuze blijft leven :). De dingen die je met Trevor en Michael moet doen voor de 100% zijn al voor het einde van de storyline gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de informatie. Jammer dat het persoonlijke voertuig niet kan worden veranderd. Dat vind ik een klein beetje een gemiste kans om het spel net wat leuker te maken. (Misschien bedenk ik me als ik het spel meer gespeeld heb.)

Als je sommige dingen goed aanpakt(investeringen), heb je uiteindelijk genoeg geld om 1000 wagens te kopen en kwijt te raken.

Ik zit momenteel ook met 1,5 miljard per character over, terwijl ik alle bedrijven heb gekocht, dus geld waar ik eigenlijk niks mee kan :7

Als je een auto naar de LSC brengt, of je gaat dood, gaat je auto tijdelijk naar de impound geloof ik, dus je raakt ze niet automatisch kwijt.

Maar dit zou je even moeten testen, ik heb al tijden geen story mode gedaan en gebruik gemaakt van de impound gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...