Jump to content

Hoofdtelefoon input probleem


Nyltje

Recommended Posts

Ik heb de laatste tijd een probleem met de voorkant van m'n koptelefoon input. Het is de voorkant, want ik heb 3 verschillende (koptelefoon, oortjes en boxen) erop aangesloten en deze ook aan de achterkant aangesloten, toen waren er geen problemen. Als ik dus een apparaat aan de voorkant aansluit hoor ik een krakend geluid wat de hele tijd door blijft gaan. Ik heb al geprobeerd om hem een aantal keer opnieuw erin en eruit te doen, dit heeft niet geholpen.

Dit is het geluid:

https://soundcloud.com/nyltje/hoofdtelefoon-input-probleem

Weet iemand wat het is en nog beter of ik het kan oplossen?

Nyltje.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik de achterkant, dus de moederbord aansluitingen. Die zijn van veel betere kwaliteit dan de aansluitingen op de voorkant van je kast, dat is vaak zo goed koop mogelijk spul wat echt een stuk minder in kwaliteit is. Als je een beetje fatsoenlijke microfoon/headset hebt zul je zeer zeker het verschil horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt dan waarschijnlijk door een storing die door de stroom- en/of bestandssignaal wordt veroorzaakt. Maakt het ook uit welk USB-apparaat je er aan hangt; Een externe harde schijf met USB 3.0 of bijvoorbeeld een muis met USB 2.0?

Ik zou ook even checken of je de drivers kunt updaten, of zelfs het hele moederbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is m'n moeder geupdate, waar kan je dat checken?

Dat durf ik zo niet met zekerheid te zeggen, maar als het goed is kun je dat inderdaad in het BIOS vinden. Zoek van tevoren even uit welke versie de nieuwste is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...