Jump to content

Kan mijn laptop GTA5 aan?


glennovic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt, kan mijn laptop GTA5 aan?

Ik weet niet veel over processors, cpu en videokaarten dus ik zou het ook niet weten wanneer mijn laptop het wel/niet aankan.

Het gaat om een HP Pavilion met de volgende specificaties:

Intel® HD Graphics 4000

Radeon ™ HD 8670M (Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43))

8x Intel® Core™ i7-3632QM CPU @ 2.20 Ghz

RAM: 4GB

Windows 8.1

De minimale specificaties die ik nodig heb zijn hier te vinden: http://www.systemreq...to-v/12455/?p=r

14uajx5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Low, heel misschien Medium.

Low bestaat niet. Je hebt normal (a.k.a. console kwaliteit), high of very high.

Ik bedoel in de zin van, wat moet ik op lage settings instellen, waar, hoe? En waarom?

In het Advanced Graphics kom je niet en daar laat je alles op Off staan. Verder knoei je niet met MSAA (Multi Sample Anti-Aliasing): dit zorgt voor zachte randen maar heeft een gigantische impact op de prestaties. Gras kwaliteit en soft shadows hebben verder ook redelijk wat invloed op de prestaties en dat merk je respectievelijk in gebieden waar veel gras voorkomt, en overdag als er veel schaduwen zijn. Ik raad wel aan om de texture kwaliteit altijd minimaal op 'High', en liefst op 'Very High' te zetten want 'normal' kwaliteit is echt lelijk.

Als je een beetje Engels kan dan zou je dit artikel eens kunnen bekijken: http://www.geforce.c...texture-quality (neen, dit is niet specifiek voor nVidia kaarten).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...