glennovic Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Hallo allemaal, Zoals de titel al zegt, kan mijn laptop GTA5 aan? Ik weet niet veel over processors, cpu en videokaarten dus ik zou het ook niet weten wanneer mijn laptop het wel/niet aankan. Het gaat om een HP Pavilion met de volgende specificaties: Intel® HD Graphics 4000 Radeon ™ HD 8670M (Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)) 8x Intel® Core™ i7-3632QM CPU @ 2.20 Ghz RAM: 4GB Windows 8.1 De minimale specificaties die ik nodig heb zijn hier te vinden: http://www.systemreq...to-v/12455/?p=r Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Als je op de HD 8670M draait zou het moeten werken, dan wel op lage settings. Reageren
glennovic Geplaatst: 1 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 De HD 8670M geeft momenteel een foutmelding aan (code 43) weet je misschien wat dit zou kunnen zijn? Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Volgens Technet zijn er twee mogelijkheden: De grafische kaart is hardwarematig stuk. Dat is niet op te lossen. De driver is stuk. Dat is mogelijk op te lossen door een driver update toe te passen. Zie: https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc725873%28v=ws.10%29.aspx Reageren
glennovic Geplaatst: 1 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Videokaart werkt weer naar behoren. Maar is het alleen de videokaart die cruciaal is om gta5 te kunnen spelen? Reageren
sanderth Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 (bewerkt) Nee, maar met zo'n processor en 4GB RAM moet je het wel kunnen draaien. Maar zoals eerder aangegeven geen hoge settings. Bewerkt: 1 juni 2015 door sanderth Reageren
glennovic Geplaatst: 1 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Wat bedoel je precies met geen hoge settings? Reageren
glennovic Geplaatst: 2 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Ik bedoel in de zin van, wat moet ik op lage settings instellen, waar, hoe? En waarom? Reageren
super_senne Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Ik bedoel in de zin van, wat moet ik op lage settings instellen, waar, hoe? En waarom? gewoon op graphics in het menu. En je lapot kan geen gta high aan. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 juni 2015 Rapport Geplaatst: 3 juni 2015 Low, heel misschien Medium. Low bestaat niet. Je hebt normal (a.k.a. console kwaliteit), high of very high. Ik bedoel in de zin van, wat moet ik op lage settings instellen, waar, hoe? En waarom? In het Advanced Graphics kom je niet en daar laat je alles op Off staan. Verder knoei je niet met MSAA (Multi Sample Anti-Aliasing): dit zorgt voor zachte randen maar heeft een gigantische impact op de prestaties. Gras kwaliteit en soft shadows hebben verder ook redelijk wat invloed op de prestaties en dat merk je respectievelijk in gebieden waar veel gras voorkomt, en overdag als er veel schaduwen zijn. Ik raad wel aan om de texture kwaliteit altijd minimaal op 'High', en liefst op 'Very High' te zetten want 'normal' kwaliteit is echt lelijk. Als je een beetje Engels kan dan zou je dit artikel eens kunnen bekijken: http://www.geforce.c...texture-quality (neen, dit is niet specifiek voor nVidia kaarten). Reageren
glennovic Geplaatst: 10 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2015 Bedankt allemaal ! Heb Gta5 gisteren binnen gekregen en ben nu bezig met de installatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.