xCynicx Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 (bewerkt) GTA 5 Challenge - Besra Highway Patrol In deze challenge start ik in een besra stuntvliegtuig op Los Santos Airport. Vanaf daar vlieg ik naar de Los Santos brug en volg de snelweg. Ik moet onder elke brug en elk bord door en moet door de tunnels. Als het vliegtuig explodeert of het niet meer doet is de challenge voorbij. Als je deze challenge zelf probeert en verder komt dan ik, laat een reactie met je video achter. Bewerkt: 2 juni 2015 door xCynicx Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 (bewerkt) En mag je wel gewoon over de snelweg rijden? Bewerkt: 3 juni 2015 door Tommie59 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 (bewerkt) Im sorry but this is an Dutch only forum. I recommend you visit www.gtaforums.com. But nonetheless this seems fun. Challenge Accepted! Bewerkt: 2 juni 2015 door .Sharingan Reageren
xCynicx Geplaatst: 2 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Sorry, tegenwoordig zo gewend engels te praten dat ik niet meer oplet of ik engels of nederlands praat xD Ik zal effe de tekst naar nederlands veranderen xD Reageren
xCynicx Geplaatst: 4 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2015 (bewerkt) Dit is een videocompilatie van de gefaalde pogingen om zo ver mogelijk te komen in de Besra Highway Challenge. Voordat je deze video bekijkt is het handig om eerst de Besra Highway Challenge te bekijken. Bewerkt: 4 juni 2015 door xCynicx Reageren
xCynicx Geplaatst: 6 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 In deze video probeer ik met een auto op de trein te springen. Als het je ook gelukt is om dit te doen, laat dan gerust een reactie achter met de link naar je video. Ik zal dan je video linken in de discriptie. Reageren
xCynicx Geplaatst: 7 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 (bewerkt) op 4.55 Nice, heb je link toegevoegd aan de discriptie. Was je dat ook aan het proberen of was dat echt totally random? xD Bewerkt: 7 juni 2015 door xCynicx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.