Jump to content

Internet laadt slecht in


NickOwnage

Recommended Posts

Hallo forummers,

Sinds een dag of 4 ervaar ik problemen met het bezoeken van websites en internet.

Als ik bijvoorbeeld op GTAForum, Youtube of Facebook zit dan laadt de pagina niet in.

Ik heb thuis WiFi en op de kabel en met beiden heb ik dit probleem. Echter heb ik dit ook op stage waar ik vlakbij de router zit.

Wat er gebeurt:

- Ik open internet (Google Chrome) en ik ga naar GTAForum, de site opent en ik kan naar een topic kijken, zodra ik dan iets wil reageren, dan kan dat ineens niet. Dan kan ik letterlijk minuten wachten totdat de reactie (als dat al gebeurt) geplaatst wordt.

- Als ik dan een 2e tabblad open, en daarop bijvoorbeeld YouTube aanklik dan plaatst de reactie van mijn 1e tabblad direct, zonder problemen. Dit moet natuurlijk niet op deze manier zo blijven doorgaan..

Ik snap er helemaal niks van, hebben jullie hiervoor een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hiervoor had ik geen problemen met internet. Ik heb overigens thuis Ziggo. Wat we op stage hebben hier geen idee.

Ik woon in Assen (hoofdstad Drenthe), dus internet is hier geen probleem. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...