K.O. Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Dit topic wel een beetje levend houden he Iron Maiden - Fear of the Dark
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Bob marley - No Woman No cry Yeah! Bewerkt: 11 april 2008 door hackman
Gta-killer Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) FLG & Funkerman - 3 Minutes To Explain (wat een post-count-omhooghaal-topic btw ) Bewerkt: 11 april 2008 door Gta-killer
K.O. Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) (wat een post-count-omhooghaal-topic btw )Valt wel mee, ik haal hier regelmatig leuke nummers vandaan die ik nog niet kende. Meestal kom ik niet veel tegen, maar soms zijn er mensen die ongeveer dezelfde smaak hebben en daar ga je dan op letten op wat voor nummers die posten. En tsja, als je dan toch kijkt, direct maar even posten wat je luistert op het moment he. 30 Seconds To Mars - The Kill en nú: Linkin Park - What I've Done (Ik begin een idee te krijgen dat die random functie in WMP niet helemaal random is... Dezen hoorde ik net ook en er staan toch genoeg nummers in m'n lijst zou ik zo zeggen...) Bewerkt: 11 april 2008 door K.O.
Recommended Posts