Jump to content

Wat luister je nu?


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 12.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    670

  • wesley123

    603

  • DaddyPimp

    281

  • Hayte

    280

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jerry Lee Lewis - End of the Road

Voor geinteresseerden; 19 november staat (zit) Jerry Lee Lewis samen met Chuck Berry in de HMH. Verplichte kost voor iedere liefhebber van bejaarden-rock.

Link to comment
Delen op andere websites

Jerry Lee Lewis - End of the Road

Voor geinteresseerden; 19 november staat (zit) Jerry Lee Lewis samen met Chuck Berry in de HMH. Verplichte kost voor iedere liefhebber van bejaarden-rock.

Aaaaaah drm dat je het luistert :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luisterde het en toen dacht ik dat er misschien mensen op GTAforum geinteresseerd waren, of wil je soms de rest van je leven naar die acteur uit Requiem for a Dream en z'n emobandje blijven luisteren.

op dit moment:

Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire

hmmmmm

feels good

Link to comment
Delen op andere websites

Jerry Lee Lewis - Just a Bummin' Around

Van z'n laatste album. Kun je het je voorstellen moechy. In de jaren '50 hits scoren en nu nog relevant zijn. Over twee jaar kent niemand 30 Minutes to Nogwat nog. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luisterde het en toen dacht ik dat er misschien mensen op GTAforum geinteresseerd waren, of wil je soms de rest van je leven naar die acteur uit Requiem for a Dream en z'n emobandje blijven luisteren.

Hé ja, nu je het zegt: die zanger van 30 Seconds to Mars is inderdaad Harry Goldfarb uit Requiem for a Dream! Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar niet dat het geen steengoeie film is hoor :)

Ontopic: ik luister nu Héroe van Enrique Iglesias (da's de Spaanse versie van Hero)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Jerry Lee Lewis - Just a Bummin' Around

Van z'n laatste album. Kun je het je voorstellen moechy. In de jaren '50 hits scoren en nu nog relevant zijn. Over twee jaar kent niemand 30 Minutes to Nogwat nog. ;)

Tuurlijk wel. Zij raken tenminste op rock werchter. Kun jet voorstellen zij zijn tenminste geen rimpelrock.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...