Jump to content

Ill-Gotten Gains update nu beschikbaar voor GTA Online!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2318713

Wat een poep update. :kots::D Ik had toch stiekemweg veel liever zo'n BRUTE Gruppe-6 van voor me deur gehad (veel handiger bij heists dan al die popie-jopie racecars).

Oke die Gullwing (Benefactor Stirling) vind ik wel een mooie kar :puh:

Geplaatst:
comment_2318757

update 113 MB groot, maar op de PC en de next-gen consoles moet je meer data downloaden,

Uh waarom hoefte ik maar 52,4 mb te downloaden? op de pc.

Bewerkt: door P.ZAAL

Geplaatst:
comment_2318788
10 miljoen voor dat vliegtuig...

Vrienden van mij hebben het gekocht, het is leuk al passagier omdat je in first person kan drinken en roken maar verder is die zwarte Luxor precies hetzelfde.

Zou het alleen kopen als je barst van het geld.

Die paintjobs op die wapens zijn dan wel weer vet van Yusuf onze rijke terrorist.

Geplaatst:
comment_2318792

Vind het een leuke update maar spaar m'n geld nog even op voor deel 2. Toch al wat van die gekke kleding ingeslagen en het wapen natuurlijk. ;) Leuke update, zulke mogen er meer zijn! :)

Geplaatst:
comment_2318807

Zo...en toen was er alleen nog wat kleingeld.. Pegassi Osiris, Enus Windsor ,beiden fully loaded, Combat PDW (tegenvallertje op het geweldige geluid na) en een Pimp suit...Op naar het weekend en de gta$ aanvullen. Next stop Benefactor Stirling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.