glennovic Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 Hallo allemaal, Ik heb zojuist Scripthook V gedownload en de bestanden verplaatst naar de GTA5 map. Hiermee zou die moeten werken, maar op het moment dat ik het modmenu wil openen gebeurt er niks .. Iemand enig idee wat ik hier fout heb gedaan? Alvast bedankt! Reageren
Joriz Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 Heb je de nieuwste versie van Scripthook V? De vorige versies werken niet nadat de Ill Gotten Gains update (1.27) is uitgekomen. Reageren
glennovic Geplaatst: 11 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 (bewerkt) Probleem is al opgelost ! Bewerkt: 12 juni 2015 door glennovic Reageren
bee1992 Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Geplaatst: 12 juni 2015 Probleem is al opgelost ! Altijd handig dit soort nuteloze berichten HOE DAN?!?! Reageren
glennovic Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Probleem is al opgelost ! Altijd handig dit soort nuteloze berichten HOE DAN?!?! Bestanden stonden in de verkeerde map, sorry he! Wist niet dat je boos werd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.