Duckasick Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 (bewerkt) Hè mensjes van het internet! Ben nieuw hier. Geen idee of dit in de juiste sectie zit Anyways, ik zoek mensen voor een heist crew. Alle randoms lijken me namelijk altijd namelijk te naaien. Geven ze me maar 5% of zo. Andere reden is omdat ik die 1 miljoen bonus wil Die krijg je als je alle heists met dezelfde crew doet. Even wat eisen: Headset/microfoon verplicht Niet zomaar uit de heist gaan PS4 met GTA V hebben (duh) Verder wil ik dit nog ff weten PSN: (PindakaasV2) Level: (48) Leeftijd: (14) Appartement: Ja/Nee (ja) Je cut wordt gebaseerd op je level. Stel je bent level 10, dan krijg je een hogere cut dan iemand van level 230. Fijne dag! -Duckasick Bewerkt: 15 juni 2015 door Duckasick Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Héé, Ik ben wel geinteresseerd, Cill_Blinton level 26 Leeftijd: 13 Headset heb ik maar kan enkel horen. Appartement: Jup Ik heb wel ps3 maar daar kunnen we een oplossing voor zoeken (zie privé bericht) mvg, Cill_Blinton Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.