Jump to content

Settings


MegaPilot

Recommended Posts

Heey,

ik ben compleet nieuw voor V op de PC en wil m'n grafische settings aanpassen. Ik heb m'n resolutie al naar beneden gehaald en in de benchmark test scoor ik vlotjes rond de 40/50 FPS(meestal rond de 50 hoor). Maar tijdens het spelen zelf is het soms wat hakkerig, wat kan ik aanpassen van de settings?

Ik begrijp er tbh niet veel van aangezien je niet texture quality en dergelijke hebt, het lijken me nogal algemene settings.

Iemand die meer duiding kan geven?

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Edit: Heb nu pas door dat je naar onder kan gaan, ik ging altijd naar onder en dan ging ie meteen naar "Advanced Graphics". :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp er tbh niet veel van aangezien je niet texture quality en dergelijke hebt, het lijken me nogal algemene settings.

Jawel, hoor? confused2.gif

Denk dat ik dit al eens ergens uitgelegd heb, maar goed: Advanced Graphics menu blijf je vanaf en laat je alles op Off staan. In het gewone graphics menu moet je niet knoeien met MSAA want dat heeft een enorme impact. Gras kwaliteit heeft veel impact in beboste gebieden en shadow quality/distance doet overdag wat af. Texture quality heeft over het algemeen maar heel weinig impact op de framerate. Dat zou ik alleen naar beneden zetten als je maar weinig VRAM hebt ( < 2GB ).

http://www.geforce.c...texture-quality

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, probleem was dus dat je eerst ergens in Graphics moet klikken alvorens je met de pijltjestoetsen naar Texture Quality en dergelijke kan gaan(fail, ik weet het). :puh: Ik heb een paar settings op Normal gezet(vele stonden standaard op high of zelfs very high) en die Anisotropic Filtering op X8, game loopt nu als een zonnetje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...