Jump to content

[PC] Mensen gezocht voor Volwassen Crew!


StamS274

Recommended Posts

Ok sorry voor het plaatsen in het verkeerde Sub-forum maar in het crew forum kan niks geplaatst worden vandaar maar hier.

Mijn Maat en ik zijn een Nederlandse PC Crew begonnen voor de wat volwassen Mensen.

Die dus bijv een Gezinnetje hebben of gewoon een fulltime job hebben en daardoor niet elke dag vanaf 15 uur online kunnen zijn.

Wij willen gewoon een klein leuk clubje met mensen hebben om wat heists mee te doen en van tijd tot tijd ook lekker ff ongein me uit te spoken.

Wij zijn zelf 25 & 30 en komen uit Noord - Holland

Wij zijn dus ook op zoek naar mensen rond deze leeftijd (ouder mag natuurlijk ook)

Onze Crew Heet Mature Outlaws.

Op Social Club kan je mij toevoegen via Thafrankster.

We willen wel graag dat je in bezit bent van een Mic/Headset zodat we kunnen communiceren (liefst via) Skype, andere opties staan open.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook naar zoiets op zoek als bovenstaande, maar dan juist mensen die vooral overdag kunnen (behalve als het te mooi weer is 8)).

Voor missies en heists, maar zéker ook om lol te hebben met freeroamen en alles daaromheen. Zonder last te hebben van alle irritante gastjes die als enige activiteit in de game elkaar alleen maar stompzinnig zitten af te knallen, wat een lol [NOT] :vp:

Het gaat me er niet om een nieuwe crew op te richten.

Mijn SocialClub name is GroningerNL, en speel dus op de pc. Voeg me gerust toe :tu: met ff een verwijzing naar dit berichtje. Pb'tje kan ook.

Oh ja, headset verplicht :*D Is natuurlijk cruciaal voor goede (en ook leuke) communicatie.

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for playing @nton.

Maar waar ik al een beetje bang voor was is inderdaad, een headset werkt gewoon te slecht voor me. Denk dat ik op zoek moet naar mensen die via het typechatten willen spelen :)

En sorry voor dat snakegebeuren, man wat een crime :D

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for playing @nton.

Maar waar ik al een beetje bang voor was is inderdaad, een headset werkt gewoon te slecht voor me. Denk dat ik op zoek moet naar mensen die via het typechatten willen spelen :)

En sorry voor dat snakegebeuren, man wat een crime :D

No problem Wybo, en graag gedaan.

Het was voor mij ook nog maar de 2e keer dat ik die 1e heist speelde, dus moest zelf ook weer ff wennen.

En er zijn zat mensen in het spel zonder headset (de meesten denk ik), dus dat zal denk ik geen probleem zijn.

We komen elkaar vast wel weer 's tegen in Los Santos 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...