Cill_Blinton Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Hallo, de laatste dagen kijk ik steds meer stunt videos, maar dan zie ik zo'n mensen die op GTA V Online met zo'n grote vliegtuigen stunts doen. Maar van waar halen de deze? Reageren
nolms Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Als je de titan bedoeld die staat in de hangar achterin op het vliegveld Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Ooooh, in welke hangar? Kan het zijn dat ik die niet zie / en op legerbasis of gewone vliegveld Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 En is ie er altijd? Reageren
nolms Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 (bewerkt) volgens mij is ie er altijd, althans voor mij wel.al je het vliegveld opgaat via die stuntjump en dan alsmaar rechtdoor rijd over die landingsbanen heen dan die open hangar daar zou ie in moeten staan denk dat ie trouwens pas vanaf lvl 32 spawned: Bewerkt: 16 juni 2015 door nolms Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Thanks, maar maakt niet veel meer uit haha, ik kreeg vandaag plots 4 000 000 $ van een hacker en heb er een titan mee gekocht Hij dropte ook zo van die grote vliegtuigen, ik vraag me af hoe hij dat doet >>> Door ERRWINS: Berichten samengevoegd, graag de bewerkknop gebruiken de volgende keer <<< Reageren
bee1992 Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Hij dropte ook zo van die grote vliegtuigen, ik vraag me af hoe hij dat doet vraag ik me ook af ja......... Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Hij dropte ook zo van die grote vliegtuigen, ik vraag me af hoe hij dat doet vraag ik me ook af ja......... Heb zelf geen idee hoe t noemt ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.