MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 (bewerkt) Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=qxTlsUR2A44 Leg me aub eens uit hoe ik die eerste moet ontwijken...Kan zijn dat het van een Rhino afkomstig is, maar het maakt geen drol uit hoe ik het vliegveld verlaat of hoe hoog ik wel niet zit, ik krijg altijd zo'n granaat tegen me zoals ik in het filmpje toon.. Edit: Ik heb intussen nog zo'n filmpje geschoten. Het is letterlijk ALTIJD zoals bovenstaand filmpje. 1 x word ik geraakt door zo'n niet te ontwijken projectiel zoals je op het eerste filmpje wel ziet(terwijl ik hard aan het draaien ben word ik gewoon geraakt..). Bewerkt: 16 juni 2015 door MegaPilot Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 (bewerkt) Wat ik altijd doe, is vlak over vliegen(dus niet stijgen) en direct zodra ik uit Fort Zancudo ben ga ik naar beneden en vlieg ik vlak over het moeras gebied(naar het westen dus). Bewerkt: 16 juni 2015 door GolfG60 Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 In je filmpje doe je bijna alles goed, totdat je op het laatste moment gaat opstijgen. Je moet vanuit die hangar zó laag vliegen dat je net 10 cm boven het hek uitkomt, dan vlieg je tot ongeveer de helft van de brug van de snelweg en dan pas stijg je op. Wat je ook kan proberen, en dit werkte vooral op de Xbox 360 en ps3 omdat ze te weinig geheugen hadden, is de hele tijd achter je kijken en eruit vliegen, dan spawnen die raketten namelijk niet. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 (bewerkt) Het is in ieder geval geen geleide raket, want dan zou je een raket alert (piepjes) krijgen, en die zijn er niet. Wel hoor en zie ik een raket voorbijvliegen vlak na de inslag van het projectiel, maar dit lijkt een niet geleide raket te zijn en hij mist de jet ruim. Waar het mij het meest aan doet denken is een kogel uit het kanon van de andere Lazer die je op ongeveer 0:17 linksboven in beeld ziet. Een Rhino lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat je dan na één schot verpulvert bent. Op de PS3 krijg je meestal één Lazer achter je aan die met geleide raketten schiet, en dan werken de bovenstaande ontwijkingsmanoeuvres meestal wel. Bewerkt: 17 juni 2015 door Tommie59 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Probeer een halve looping en draai dan meteen recht naar de bergen. Werkt voor mij altijd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Laag vliegen werkt ook voor geen meter, die eerste raakt me toch. Note: De geleide raketten heb ik totaal geen probleem mee. Die schud ik zo van me af. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Volgens je filmpje heb je hem nu, wat is nou het probleem? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Volgens je filmpje heb je hem nu, wat is nou het probleem? Dat ie alsnog word beschoten... Reageren
MrGForce18 Geplaatst: 13 juni 2018 Rapport Geplaatst: 13 juni 2018 Gelijk opstijgen een backflip maken en helemaal recht omhoog gaan. Reageren
Kratod Geplaatst: 14 juni 2018 Rapport Geplaatst: 14 juni 2018 Ik vlieg vaak zo laag mogelijk er uit, ben zo ver ik me herinner nooit neergeschoten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.