Jump to content

Casco of stirling gt


smartiepants

Recommended Posts

Hallo iedereen ik zou graag een nieuwe sport classic willen kopen maar weet niet goed welke ik zou kiezen:de casco of de stirling gt.

Ps:heb ook gehoord dat als je de casco nu koopt dat hij zonder dak kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de Casco gaan, voornamelijk omdat je de Stirling GT in SP wel kan bemachtigen en de Casco niet, dus om alles eens te hebben kunnen ervaren: Casco.

Maar of dat een beter voertuig is? Tja, ik vind de Stirling GT niet zo lekker rijden, maar misschien is hij wel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de Casco gehad (twee keer, lol) en sinds vorige week de Stirling. Qua rijgedrag vind ik ze beiden "karakterestiek". De looks (o.a. gullwings,stylemogelijkheden) en het geluid van de Stirling maakt de Stirling mijn favoriet, ook net ff wat specialer als auto an sich (persoonlijke smaak). Het geluid van de stirling bij gas los na vol gas..jammie. Maar het is zo persoonlijk allemaal dus ook dat ik de Stirling net ff wat lekkerder met R1 de hoek om krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Casco heeft veel betere grip dan als de Stirling GT.

Stirling GT heeft unieke features wat wel gaaf is opzich.

Performance kwa acceleratie en snelheid is ongeveer hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...