Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 (bewerkt) mijn ahem 'realistische' achtbaan . Als je een baan hebt gelegd kan je daarna nog weer de delen aanpassen, en dan heb je opeens geen limieten meer hoe steil een baan mag zijn etc HIer nog wel een prachtig filmpje (van reddit) Bewerkt: 3 april 2016 door Dexist Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 mei 2016 Rapport Geplaatst: 28 mei 2016 Gisteravond dit gemaakt in de nieuwe Alpha versie: Handig hoor, dat terrain editen! Nieuwe alpha heeft trouwens ook 13 verschillende achtbaan types, aantal nieuwe paden, en verbeterde stations! Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 mei 2016 Rapport Geplaatst: 28 mei 2016 Ik heb ook de alpha gekocht, heerlijk spel. Zal straks wat screens posten misschien. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 Ik kon me vroeger altijd uren vermaken met bouwspellen/pretpark games. Deze week Tropico 5 gekocht en de medewerkster bij de winkel begon ook over Planet Coaster. Zij heeft ook RCTW en PC gespeeld en ze vond toch dat je in PC veel meer opties had en de limiet van de game veel verder ging dan RCTW. Na een aantal filmpjes te hebben gekeken spreekt deze game mij ook zeker aan. Eerst eens even een desktop kopen, zodat ik deze games beetje fatsoenlijk kan draaien. Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 Voor zij die willen, de nieuwe cheat is uitgekomen om in first person rond te lopen: tegidcam. Reageren
Niked Geplaatst: 23 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2016 Iedereen die de alpha edition van deze game heeft aangekocht kan sinds vandaag zijn/haar Steam code opvragen op de site. Voor wie de game nog in alpha wilt kopen, haast je: Anders zul je moeten wachten tot 17 november, wanneer de game uitkomt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2016 Ik zak r/crackstatus in de gaten moeten gaan houden voor een crack voor A3. Ik ga binnenkort de versie met Beta Acces op Steam kopen though. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 september 2016 Rapport Geplaatst: 5 september 2016 Ik ben sinds dit filmpje verliefd geworden op dit spel: Wat een spel en wat een belachelijke hoevoeveelheid opties Deze gaat zeker binnenkomen Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 september 2016 Rapport Geplaatst: 5 september 2016 (bewerkt) Geweldige gameplay. Commentaar was echt heel goed! Door deze gameplay krijg ik ook zin om te spelen. Ik heb nu al zoveel ideeën. Hoeveel gaat dit spel ongeveer kosten? Bewerkt: 6 september 2016 door Nyltje Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 (bewerkt) Ja NerdCubed is geweldig, m'n favoriete Youtuber Precies, zoveel ideeën haha 17 november komt t uit EDIT: Oh je vroeg hoeveel t zou kosten Bewerkt: 6 september 2016 door KoningJesper Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Ik wou eigenlijk alleen reageren, maar ik wist ook niet wanneer hij uitkwam, dus dat is mooi meegenomen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 €35 als Pre-Order op Steam, na 17 november is het €37,99. Tot 17 november kan je ook de Thrillseeker-Edition kopen met Beta-Access en extra content voor €37,99. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Wanneer is die Beta Acces? Zo veel detail in dit filmpje :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.