Jump to content

Geld


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik heb niet zo lang geleden een missie gedaan(soort van overval/heist met opbrengst van 5 miljoen ongeveer) en ik kreeg daar helemaal NIKS van. Is dit normaal? Lijkt me niet echt logisch dat je helemaal niks krijgt terwijl de buit zo'n 5 miljoen is?

Tevens, hoe verdien je snel wat geld terwijl je geen geld hebt? Dat aandelengedoe lijkt me tbh een beetje te ver gezocht en ik weet niet of ik al zelf overvallen kan plannen(??).

Alvast bedankt voor de hulp. Ik heb overigens al alle 3 characters ter beschikking, Trevor heeft een slordige 90k en de andere 2 zijn zo goed als blut.

Mvg,

MP

Edit: En terwijl ik dit topic maak krijg ik plots een slordige 200+k van de overval, dus dat mysterie is al opgeklaard. :puh:

Edit2: Ik heb rond de 1.3 miljoen nodig om die Aircraft Storage te kopen onderaan de map dichtbij de luchthaven, dat is dus ongeveer het bedrag dat ik nodig heb.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Is deze missie toevallig The Jewel Job Store (de eerste heist)? In dat geval is het wel normaal.

De job is namelijk georganiseerd om het huis van Martinez te vergoeden dat Michael in Marriage Counseling sloopt.

Aandelen verhandelen is een manier van geld te verdienen, maar het is eigenlijk meer een gok dan wat anders. Alleen in combinatie met de Assassinations kan je echt vele miljoenen euro's verdienen. Meer info hierover staat ongetwijfeld ook op de WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Is deze missie toevallig The Jewel Job Store (de eerste heist)? In dat geval is het wel normaal.

De job is namelijk georganiseerd om het huis van Martinez te vergoeden dat Michael in Marriage Counseling sloopt.

Aandelen verhandelen is een manier van geld te verdienen, maar het is eigenlijk meer een gok dan wat anders. Alleen in combinatie met de Assassinations kan je echt vele miljoenen euro's verdienen. Meer info hierover staat ongetwijfeld ook op de WikiGTA.

Zo kan je ook beter even wachten met de Assasinations totdat je de verhaallijn hebt uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt 1 heist dat alleen Franklin wat krijgt en bij de laatste krijg je het pas na het uitspelen van de game. Voor mij is de beste inkomen het meteen investeren in gebouwen zodra je genoeg geld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

De aandelen in combinatie met de assassination missies is de makkelijkste manier om aan geld te komen. Als je het precies goed doet kun je het maximum aantal aan geld behalen namelijk 2,3 miljard. Dan heb je genoeg om alles te kopen.

Je houdt na de story rond de 10-20 miljoen over per character.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de tijd voorbij te laten gaan, is saven dan goed? Dat deed ik.. en haalde per keer rond de 15 miljoen ofzo.. niet echt het maximale leek het.. En het steeg ook niet zo hoog als dat op WikiGTA staat. Iemand weet waar dat aan kan liggen? Ik heb de aangegeven tijd afgewacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de video bekijkt van GTASeriesVideos dan moet je ook goed de bijschriften lezen. De ene keer moet je saven en de andere keer alleen slapen. Je moet dit namelijk ook met het juiste karakter doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Shit, ik heb die Asassinations al gedaan, hmmpf. Ik koop met elk character als ik wat geld heb altijd zoveel mogelijk properties die geld opleveren, maar bijvoorbeeld properties die voor enkele miljoenen gaan, hoe koop ik die dan? Er is bijvoorbeeld een Cinema die maar liefst 30 miljoen kost(dafuq???)? Dus met andere woorden: hoe raak ik makkelijk aan geld zonder de Assasinations?

Edit: Dus als ik het goed heb is het zowat onmogelijk om makkelijk een paar miljoen te verdienen om bedrijven en dergelijke te kopen tenzij met die Assassinations missies? Dat zuigt best wel. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Shit, ik heb die Asassinations al gedaan, hmmpf. Ik koop met elk character als ik wat geld heb altijd zoveel mogelijk properties die geld opleveren, maar bijvoorbeeld properties die voor enkele miljoenen gaan, hoe koop ik die dan? Er is bijvoorbeeld een Cinema die maar liefst 30 miljoen kost(dafuq???)? Dus met andere woorden: hoe raak ik makkelijk aan geld zonder de Assasinations?

Edit: Dus als ik het goed heb is het zowat onmogelijk om makkelijk een paar miljoen te verdienen om bedrijven en dergelijke te kopen tenzij met die Assassinations missies? Dat zuigt best wel. :7

Er is een random encounter waarmee een bepaald aandeel naar de 30% stijgt. Maar daar heb je nu dus ook niet zoveel aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de xbox 360 na de assassinations goed te doen via de aandelen opgewerkt naar 10 keer 2 miljard aandelen per karakter.

Kijk welke aandelen veel fluctueren, koop ze als ze laag staan, kijk een poosje later weer en ruil ze in voor andere die laag staan...

/edit: die aandelen hoeven dus niet hoog te staan... gewoon hoger dan andere die laag staan... Als je de beweging van de aandelen een beetje kent kun je wel daar mee werken natuurlijk. sommige aandelen bewogen tussen 1 en 20, andere tussen 10 en 100. Die eerste is dus meer winst te maken (20 keer, tov 10 voor de tweede)

Maar weet niet meer welke aandelen, is al 2 jaar terug of zo :)

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

De Bawsaq investeringen kun je inderdaad nog via deze manier proberen. Op Google kun je genoeg pricescales vinden van het laagste gemiddelde percentage en het hoogste van een van de bedrijven. Deze manier kan alleen veel langer duren dan bij de assassination missies. Je hebt wel weer wat te doen en het geeft voldoening als het na een aantal weken eindelijk gelukt is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...