Jump to content

PS4 Controllers doen raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap hier dus geen echt geen kut van. Ik heb een android kabel gekocht bij de Hema en daar heb ik een paar weken mn controller mee kunnen opladen en mn Galaxy S3. Maandag laadde opeens mn zwarte controller niet meer op. Dinsdag stopte ook mn rode er mee. Dan zou je zeggen het ligt aan de kabel maar mn telefoon laadde wel gwn op. Toen heb ik een andere kabel (van de markt) gebruikt en daar laden mn controller wel mee op, maar daar laadt mn telefoon weer niet mee op. Weet iemand WTF er aan de hand is en wrm ik zo word genaaid?

Geplaatst:

Geen idee wat er aan de hand is, maar wat is precies het probleem? Je kan toch gewoon die kabel van de markt gebruiken om je controller mee op te laden en die andere Android kabel voor je telefoon?

Geplaatst:

Ja maar die kabel is heel kort en irritant. En ik zou graag wrl willen weten dat nou voor bullshit is

Geplaatst:

Maar een telefoon lijkt me toch zwaarder dan een controller?

Ik zou zeggen, leg ze eens op de weegschaal.

Waarom de ene kabel het wel doet op het ander, vreemde zaak, misschien gewoon een baggere kwaliteit kabel.

Ik zou een fatsoenlijke kabel kopen en kijken of het daarmee is afgelopen, zou zelf zeggen van wel maar kan het natuurlijk niet garanderen.

Geplaatst:
Ja maar die kabel is heel kort en irritant. En ik zou graag wrl willen weten dat nou voor bullshit is

Haha, de tijden toen ik nog op mijn PSP speelde... tot de accu ermee ophield...

Als je telefoon wel opgeladen wordt maar de controller niet, dan ligt het vast aan de controller maar Hema kabels van die goedkope troep kan het ook weer tegenspreken.

Dunnere kabels zoals mijn vader een heeft, duurt het tig dagen voordat mijn SGS5 opgeladen wordt terwijl de meegeleverde dikke kabel dat ding heel snel oplaadt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...