Soppyscroll Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Geplaatst: 19 juni 2015 Hallo GTAGAMERS Ik ben van plan om een Xbox One te kopen. En nu kun je gebruik maken om je account van 360 over te zetten naar Xbox One. Nu is mijn vraag, kan ik dan ook gewoon gebruik maken van Gta online op xbox 360 (dat ik het nog wel kan spelen met alles wat ik heb) Reden dat ik vraag: Mijn vrienden hebben een xbox 360 en nog geen xbox one Reageren
coolguynl Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Geplaatst: 19 juni 2015 ja je kan op je xbox 360 blijven spelen. alleen het geen wat je op de 360 doet na de transfer komt niet bij op de xbox one en omgekeert ook niet. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 20 juni 2015 Rapport Geplaatst: 20 juni 2015 Bijvoorbeeld als je op de XboX 360 een missie doet en $15.000 en 500 RP verdient, word dit niet opgeteld bij je geld en rank op de XboX One en vice versa. Reageren
Soppyscroll Geplaatst: 21 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Nee dat snap ik. dat is probleem ook niet. het gaat meer om als ik gwn met vrienden gta kan blijven spelen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Ik begrijp je punt. Jij wil graag een Xbox One kopen, waarbij je dus gaat runnen op een GTA V game van de Xbox360, waarmee je dus kan spelen met vrienden op de Xbox 360. Ik heb geen idee of dat lukt met deze game, aangezien er wel een Next-gen versie van GTA V is gemaakt. In theorie zoals Microsoft backwards compatibility heeft uitgelegd zou je (bepaalde) games van de Xbox360 inderdaad op je Xbox One kunnen afspelen en spelen met vrienden die dezelfde game op de Xbox360 spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.