WhySoSyriuz Geplaatst: 20 juni 2015 Rapport Geplaatst: 20 juni 2015 (bewerkt) Hey, Ik ben onlangs terug GTA Online beginnen spelen en zoek meer serieuze mensen om samen Heists mee te doen. Ik heb al enkele serieuze Heist Crew leden gevonden, maar zoek er nog zodat we bijna altijd Heists kunnen doen met een serieuze crew! Mijn PSN: WhySoSyriuz Andere leden: hashippy Vermeld ook ff dat je nl of van het forum bent, bedankt Bewerkt: 26 juni 2015 door WhySoSyriuz Reageren
Locoopapi Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Voeg ma toe Locoopapi rank 119 Zet ff bij dat je nl bent Reageren
finalpro-98 Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Geplaatst: 8 juli 2015 hoi voeg me maar toe ben zelf ook op zoek naar een crew rank 42 finalpro-98 Reageren
Locoopapi Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Finalpro dacht je serieuze speler was. We helpen jou met al je heisten en dat zal andersom ook gebeuren jammer dat je je niet aan ke afspraken houd en steeds ofline gaat als wij bezig ziin. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Voeg me maar toe. PSN RyanDanah. Voor het geval ik nog niet bij je vriendenlijst sta. En nodig me maar uit voor het doen van een Heist. Of ik nodig jullie uit. Ik heb een hekel aan mensen die gedurende een Heist de Job verlaten. Hopelijk is dit bij een vaste Heist ploeg niet het geval. Alle Heists heb ik reeds gedaan. Dus ik ben al een beetje bekend. Reageren
Locoopapi Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Idd heb je toegevoegd invité je nu Reageren
DionneQueen Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Je mag mij ook toevoegen hoor, ik game vaak met enkele hier van het forum Naampie is: DionneQueen Reageren
Zoetebier Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Voeg me maar toe naam: zoetebier heist/missie Reageren
XavierAlmere Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Hi , Als je heist op hard speel mag je me graag toevoegen. PSN: NederlandAlmere Graag Afzender: Forum Welkom. M.v.g Xavier Reageren
M3TaL Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 22 oktober 2018 door M3TaL Reageren
johanvdd Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 (bewerkt) Hey, Ik ben onlangs terug GTA Online beginnen spelen en zoek meer serieuze mensen om samen Heists mee te doen. Ik heb al enkele serieuze Heist Crew leden gevonden, maar zoek er nog zodat we bijna altijd Heists kunnen doen met een serieuze crew! Mijn PSN: WhySoSyriuz Andere leden: hashippy Vermeld ook ff dat je nl of van het forum bent, bedankt Hallo, Ik heb een crew gemaakt omdat ik graag serieus wil spelen en velen zijn alleen maar aan het vervelen. als jullie serieus spelen kom ik graag naar jou crew!! met nog twee mensen. hoop alleen dat er wat uitgelegd word als iets niet begrepen word. hopelijk tot snel. groetjes Johan Bewerkt: 30 augustus 2015 door johanvdd Reageren
ossenaar Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Voeg maar toe henni killer Reageren
RyanDanah Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 Zijn er nog spelers hier om eens een Heist mee te kunnen doen? Voeg me maar toe. PSN RyanDanah. Voor het geval ik nog niet bij je vriendenlijst sta. Nodig me maar uit voor het doen van een Heist. Of ik nodig jullie uit. Ik heb een hekel aan mensen die gedurende een Heist de Job verlaten. Hopelijk is dit bij een vaste Heist ploeg niet het geval. Alle Heists heb ik reeds gedaan. Dus ik ben al een beetje bekend. Console PS3, en ben vaak 's avons Online En heb een headset. Vind ik ook wel gemakkelijk. Reageren
coolguynl Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 voeg coolguy25nl maar toe dat ben ik hahahahhaha zet er wel even bij dat je van dit forum bent Reageren
Wz-r6 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Als jullie nog iemand zoeken mijn ps3 naam is wz-r6. Mvg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.