mekane Geplaatst: 20 juni 2015 Rapport Geplaatst: 20 juni 2015 (bewerkt) Wie o wie heeft zin om S'weekends of dagelijks gta5 op pc te spelen ? beetje kloten in online heist doen missies spelen politie uitdagen ? add me op SocialClub : Mekane010 skype kan je privé vragen. Bewerkt: 20 juni 2015 door mekane Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 20 juni 2015 Rapport Geplaatst: 20 juni 2015 (bewerkt) Ha, ik dus wel Wat mij trouwens wel 's leuk lijkt : met 2 man in één van de gevechtsheli's en dan fighten met de cops + copsheli's, of met 4 man in 2 heli's tegen de cops. Levert qua geld en rank niet veel op maar 't is wel echt kicken. Je hebt neem ik aan ook een headsetje? Greetz, Anton (SC: GroningerNL dus ) Bewerkt: 15 november 2015 door @nton Reageren
HollandNL Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Mijn SC: HollandNL helaas heb ik geen headset Reageren
TrevorP Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 goede reden om je toe te voegen, uitnodiging komt eraan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.