GolfG60 Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Meestal gewoon cruisen, zoekend naar foto locaties etc. Reageren
Djhellshooter Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Meestal gewoon cruisen, zoekend naar foto locaties etc. Dat doe ik ook xD Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 ik pop iedere mother* in de sessie Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Stoer joh! Als ik me verveel ga ik wat anders spelen. Reageren
JariP Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 Ik zoek meestal de gangs op met Franklin en begin ze dan af te knallen. Reageren
Kratod Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Meestal doe ik dit in GTA Online, maar ik rij vaak rond en kijk soms naar de kleinste detail. Zo keek ik laatst nog hoe een stopbord bevestig zit en wat het verschil tussen deze en een Nederlandse bord. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 world of tanks opstarten.... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Vergeten te vertellen: Ik stuur soms weleens Muggers op random spelers af, puur om hen te treiteren. Werkt meestal goed ook nog.. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Wat ik doe als ik me verveel met het spelen van GTAV offline en online mensen killen of ander spel spelen Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Ik tune mijn autos voor de zoveelste keer. Soms vind ik mijn autos niet meer mooi. Maar toch tune ik ze toch weer terug. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Ik tune mijn autos voor de zoveelste keer. Soms vind ik mijn autos niet meer mooi. Maar toch tune ik ze toch weer terug. Dat doe ik ook wel eens. Niet dat ik me snel ga vervelen. Een ander kleurtje geven. Of andere velgen er onder. En ik rij weer eens bij mijn twee appartementen met 10-car garage langs. Zien of er geen voertuigen zijn waar ik al lange tijd niet in gereden heb? Misschien omruilen voor iets anders? Kan ik wéér tunen. (Konden we maar vier appartementen hebben). En als ik klaar ben met tunen, of het geld is op, kijk ik om een missie met 5 of 6 spelers. Die verdienen het beste. Missies zoals; The Los santos connection Landing gear Mixed up with Coke A Titan of a Job Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Dat met de Missies word helaas best lastig. Heb geen goede ervaring met randoms. De aantal van Spelers op de PC word ook steeds minder - sommige vanuit mijn crew zijn toch naar diabolo gegaan. Helaas. Reageren
Beltie Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Auto's kapot rijden van alles wel een beetje of als ik me echt verveel stop ik gewoon met het spel. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Het spel afsluiten Reageren
PrioX Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 Wat ik vaak doe is gewoon rondrijden in het noorden van de map. De hoogste punten van de bergen bereiken hoort daar dan ook vaak bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.