TryX Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Op 7-10-2017 om 19:24, PrioX zei: Wat ik vaak doe is gewoon rondrijden in het noorden van de map. De hoogste punten van de bergen bereiken hoort daar dan ook vaak bij. Goede bumb! haha Bij verveling natuurlijk rond rijden, een speler zoeken met een headset, die afknallen en luisteren naar het gescheld. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Ik ga meestal naar m'n jacht en daar verrimpelen in het bubbelbad terwijl ik 30.000 verdien met Piracy Prevention. En daarna genieten van de ondergaande zon. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 januari 2018 Rapport Geplaatst: 5 januari 2018 Op 15-7-2015 om 11:17, Kratod zei: Meestal doe ik dit in GTA Online, maar ik rij vaak rond en kijk soms naar de kleinste detail. Zo keek ik laatst nog hoe een stopbord bevestig zit en wat het verschil tussen deze en een Nederlandse bord. GENIAAL!!!! GA IK OOK DOEN!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.