G4mefreak Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Je hebt inmiddels een request... Reageren
jenstx Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 socialclubnaam: jenstx stur mij een invite of ik tuur er een Reageren
G4mefreak Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Je hebt inmiddels een request staan... Reageren
G4mefreak Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Omdat er inmiddels wat mensen minder actief zijn geworden op GTA Online waag ik mij aan deze her-oproep Op dit moment ben ik dus op zoek naar Nederlands-talige mensen die het ook leuk vinden om samen missies, races en heists te doen. Of gewoon wat gekkigheid en lol te trappen in een nederlandse (invite of crew only ?) lobby. Leeftijd, man of vrouw, enz. maakt mij niets uit. Interesse ? Stuur me een PM of reageer hieronder... Reageren
G4mefreak Geplaatst: 6 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Request is inmiddels verzonden.... Reageren
MisterDM Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Geplaatst: 12 april 2016 (bewerkt) FimbleUnity. Hopelijk snel eens wat rotzooi trappen op online. Bewerkt: 12 april 2016 door MisterDM Reageren
G4mefreak Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Je hebt in elk geval een friends request staan als het goed is Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 (bewerkt) Heb je geaccepteerd Bewerkt: 13 april 2016 door MisterDM Reageren
GameKapitein Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Hallo gasten! Ik heb sinds vandaag ook GTA5 (ga hem zo via steam kopen) Als jullie nog een plekje hebben voor mij doe ik mee! SC: https://socialclub.rockstargames.com/member/gamekapitein Dus mochten jullie nog brabantse gezelligheid nodig hebben! Dan voeg je me maar toe Reageren
G4mefreak Geplaatst: 24 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Hi ook ! Gezelligheid is uiteraard altijd welkom Ik zal je zo even toevoegen hier... Echter, als je 'm via steam gaat kopen...bereid je dan voor op een flinke download Reageren
GameKapitein Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Hi ook ! Gezelligheid is uiteraard altijd welkom Ik zal je zo even toevoegen hier... Echter, als je 'm via steam gaat kopen...bereid je dan voor op een flinke download Haha klopt. Momenteel op 63% 11.7MB/s HEUJJ!! We komen er wel! stapje voor stapje! tevens zojuist je request geaccepteerd! Reageren
G4mefreak Geplaatst: 24 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ik zag het idd Nog even een klein uurtje tot anderhalf uur door slurpen schat ik dan...als de Rockstar servers mee willen blijven werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.