Concreto Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2016 Ik heb al eerder gereageerd, maar ik heb mijn Social Club ID sindsdien gewijzigd. Aan een ieder die mij wil toevoegen: -Concreto- (inclusief streepjes) Behalve Lucifer, die hoeft echt niet te proberen mij toe te voegen. Dat heeft hij namelijk al lang gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 25 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2016 Ik heb al eerder gereageerd, maar ik heb mijn Social Club ID sindsdien gewijzigd. Aan een ieder die mij wil toevoegen: -Concreto- (inclusief streepjes) Behalve Lucifer, die hoeft echt niet te proberen mij toe te voegen. Dat heeft hij namelijk al lang gedaan. Volgens mij sta je al zo'n jaar op mijn lijst nu,,,,ben ik nu recordhouder ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DesiringSolid Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2016 :tu: Socialclub: -046-Jeremy https://socialclub.rockstargames.com/member/jeremy-046- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 26 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2016 Compleet met link Als het goed is heb je inmiddels een request staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WiTeFaLa Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2016 voeg mij ook maar toe! Witefala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 30 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2016 Ik zal je straks ook even een request sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeroismNL Geplaatst: 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2016 Voeg me toe Psn HeroismNL Sorry zag niet dat het pc was >>> Door ERRWINS: Berichten samengevoegd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 9 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2016 Sorry zag niet dat het pc was Geeft niet, kan gebeuren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CtrlAltDel Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2016 Mij mag je ook wel toevoegen: CtrlAltDel-NL Gelukkig heb ik voice talk uitstaan in GTA, wordt ook gek van al die Russen die maar zitten te zingen en te schreeuwen in de lobby's. Praat veel liever via Skype met enkele mensen of TeamSpeak zodat je elkaar nog goed kunt verstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 10 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2016 Zingende Russen ? Das pas erg In elk geval zitten wij meestal via TeamSpeak, en staat voice in GTA gewoon uit Ik voeg je zo wel even toe... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CtrlAltDel Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2016 Zingende Russen ? Das pas erg In elk geval zitten wij meestal via TeamSpeak, en staat voice in GTA gewoon uit Ik voeg je zo wel even toe... Ja, te erg. Ik heb jou verzoek inmiddels geaccepteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrimLock Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2016 Hallo, Grimlock hier, zat uurtjes in GTA5 en GTA online zitten maar alles pretty much solo gedaan tot nu tu en ik wil toch wel een paar team dingen gaan doen. Echter met eenzooi anonieme random gasten spreekt me niet erg aan. Ik ben ingame --GrimLock-- ik ben denk in een regel samen te vatten als een relaxte old fart gamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Je hebt inmiddels een verzoek staan als het goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrimLock Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Jo dankjewel accepted en in session terwijl ik typ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2016 Gelijk member van onze crew ook zag ik Goed gelachen ook vanavond in elk geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.