Goeseeff_144191 Geplaatst: 14 juni 2016 Rapport Geplaatst: 14 juni 2016 Hey, als je me toevoegd op de naam: Goeseeff Wil ik wel meespelen met je, ik kan heist en CEO missions met je doen. maar kloten is ook wel leuk Reageren
G4mefreak Geplaatst: 14 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2016 Ik heb je inmiddels toegevoegd CEO missions lopen tot nu toe erg goed, maar gezien het grote aantal CEO's (er lopen soms 2 a 3 organisaties tegelijk) kunnen we meestal wel meer mensen kwijt Ook hebben we wat nieuwere spelers er tussen zitten, dus Heists zijn da wel handig voor ze om dingen te unlocken, te levellen, en wat bij te verdienen....alhoewel dat levellen en verdienen met CEO stuff zeker ook niet verkeerd gaat. Een beetje in Freeroam kloten heb ik al een lange tijd niet meer gedaan eerlijk gezegd, maar mits er genoeg mensen tegelijk online zijn, sta ik daar zeker ook voor open... Wat dat betreft hebben we in het verleden zat idiote dingen gedaan wat altijd enorm lachen was... Reageren
WiTeFaLa Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Ja! Iedereen mag mij ook toevoegen! Speel veel in het weekend en overdag. savonds vrij weinig ivm werk. Dus voeg me toe! Witefala username geld voor steam en voor Social Club! Reageren
GamerNico Geplaatst: 17 juli 2016 Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Hey allemaal. ikzelf wordt ook gek van al dat gezeik dat die amerikanen of russen doen. ik wil ook rustig met nederlanders kunnen spelen zonder zomaar neergeschoten te worden. mijn SC is GamerNico. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 17 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Hey allemaal. ikzelf wordt ook gek van al dat gezeik dat die amerikanen of russen doen. ik wil ook rustig met nederlanders kunnen spelen zonder zomaar neergeschoten te worden. mijn SC is GamerNico. Ik heb je geprobeerd op te zoeken op SC, naar blijkbaar zijn er een paar mensen met de naam GamerNico. Dus eeehhhmm....welke ben jij ? Reageren
GamerNico Geplaatst: 18 juli 2016 Rapport Geplaatst: 18 juli 2016 sorry, mijn SC naam is GamerNico met een punt erachter. en ik heb het plaatje van niko bellik van gta 4. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 18 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2016 Ik heb je inmiddels al gevonden, dus als het goed is sta ik al op je lijst Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 juli 2016 Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 SC: SnowySA Platform: PC Ben weleens overdag of in de avond/nacht online om eens keihard tegen anderen te racen. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 23 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2016 Je hebt een request staan inmiddels. Meestal zijn wij (ik, de crew en nog wat vrienden) s' avonds online... In het weekend ook soms ook overdag. Reageren
SilverRST Geplaatst: 27 juli 2016 Rapport Geplaatst: 27 juli 2016 sorry, mijn SC naam is GamerNico met een punt erachter. en ik heb het plaatje van niko bellik van gta 4. Je had me een bericht gestuurd op SC maar hoe kan ik rechtstreeks berichten lezen? Als ik op Home klik, krijg alleen te zien wie er online is en zo. Ik heb net de race afgekapt want alleen maar veel bikeraces achter elkaar zit ik niet zo zitten Reageren
GamerNico Geplaatst: 27 juli 2016 Rapport Geplaatst: 27 juli 2016 Als je op Home druk, zie je naast je naam een tandwiel. daar staat messages er tussen. Reageren
headbanger007 Geplaatst: 31 juli 2016 Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 Hi, add me. Tom Skawinskadie . Ik heb een week ziekte en dus tijd zat om te gamen. Ben het ook zat neergeschoten te worden door die achterlijke buitenlanders. Maar goed, als ze mij knallen knal ik ze dertig keer terug haha . Let me know. Interesse in heists en dergelijke . Is er een leuke crew? Ik dit bij één of andere dutch crew (roze funky logo lol ) Reageren
G4mefreak Geplaatst: 31 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2016 Hi ook, Tja...Russen enz. Precies waarom wij in een Nederlandstalige crew zitten waar we samen werken ipv elkaar overhoop knallen Maar eeehhmmm...ik heb je geprobeerd op te zoeken op SC , maar kan je daar niet vinden. Reageren
headbanger007 Geplaatst: 1 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Hi ook, Tja...Russen enz. Precies waarom wij in een Nederlandstalige crew zitten waar we samen werken ipv elkaar overhoop knallen Maar eeehhmmm...ik heb je geprobeerd op te zoeken op SC , maar kan je daar niet vinden. juist ja ik zag net de TAG 'PC' hier staan met ik zit op PS3 Reageren
G4mefreak Geplaatst: 1 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Tja, dan word het erg lastig idd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.