fcdber Geplaatst: 17 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2017 (bewerkt) GTA5 PC: Duketown-NL Discord: Duketown-NL#9865 Crew: GTAUnited http://bit.ly/sc-gtaunited Discord Groep: GTAUnited http://bit.ly/gtau-discord Mic: Ja 18+: Ja Bewerkt: 17 oktober 2017 door fcdber Reageren
G4mefreak Geplaatst: 27 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2018 (bewerkt) Hi, Oud topic, maar eens zien of er nog mensen op PC actief zijn Na een lange tijd weg geweest te zijn, denk ik weer eraan om GTA V op PC te gaan spelen. Echter, na al die tijd zijn er blijkbaar nog maar weinig mensen op mijn vriendenlijst echt actief. Vandaar dan ook dat ik opnieuw zoek naar Nederlandstalige mensen die het ook leuk vinden om samen missies, races en heists te doen. Of gewoon wat gekkigheid en lol te trappen in een Nederlandse (invite only ?) lobby of private public lobby. Of misschien een of meer mensen die graag leuke/maffe in-game video's (youtube ?) of foto's/screenshots maken. Leeftijd liefst 18+ , man of vrouw, enz. maakt mij niets uit. Zelf ben ik een vrolijke vent uit Delft, en speel ik GTA Online al een paar jaartjes nu...al ben ik door dat ik lange tijd afwezig geweest ben...zeker totaal niet meer bij met de laatste updates en heists enz. Kortom, ik kan ook zeker wel wat $$$ gebruiken... Ook niet onbelangrijk of gewoon handig misschien...ik ben in bezit van headset met microfoon. Interesse of vragen ? Stuur me een PM of reageer hieronder... Heb je in het verleden ooit eerder op deze oproep gereageerd en ben je nog...of ook weer actief...dan hoor ik uiteraard ook graag van je ! Bewerkt: 27 februari 2018 door G4mefreak Reageren
Mike_j0l Geplaatst: 28 februari 2018 Rapport Geplaatst: 28 februari 2018 Ik speel ook sinds kort weer en heb al mn geld nu uitgegeven aan bunkers en hangars. Een beetje geld verdienen voor allebei klinkt als een plan Mike_j0l is mijn rockstar naam Reageren
G4mefreak Geplaatst: 28 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2018 6 uur geleden, Mike_j0l zei: Ik speel ook sinds kort weer en heb al mn geld nu uitgegeven aan bunkers en hangars. Een beetje geld verdienen voor allebei klinkt als een plan Mike_j0l is mijn rockstar naam Zelfs zo ver ben ik nog niet eens.... maar als het goed is staat er inmiddels een request Reageren
AdjustedEel990 Geplaatst: 7 maart 2018 Rapport Geplaatst: 7 maart 2018 voeg mij ook maar toe! adjustedeel Reageren
Wollongong Geplaatst: 7 maart 2018 Rapport Geplaatst: 7 maart 2018 Kom eens langs Ik ben voornamelijk bezig met een klein groepje mensen die zich betrouwbaar en volwassen hebben getoond. Geen cheats, f trolls. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 7 maart 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2018 16 uur geleden, AdjustedEel990 zei: voeg mij ook maar toe! adjustedeel Je hebt inmiddels een request staan 4 uur geleden, Wollongong zei: Kom eens langs Ik ben voornamelijk bezig met een klein groepje mensen die zich betrouwbaar en volwassen hebben getoond. Geen cheats, f trolls. Langs komen....leuk.... Alleen is de vraag waar ? Helaas heb je er geen SC naam bij vermeld o.i.d. En als ik op Wollongong zoek, dan kom ik behoorlijk wat mensen met die naam, of iets wat er op lijkt tegen... Reageren
Wollongong Geplaatst: 8 maart 2018 Rapport Geplaatst: 8 maart 2018 Oh ja, sorry... LazyWollongong Zit momenteel wel thuis met griep/longontsteking en ben wat stoned van de medicijnen, dus dat speelt niet zo handig. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 8 maart 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2018 13 uur geleden, Wollongong zei: Oh ja, sorry... LazyWollongong Zit momenteel wel thuis met griep/longontsteking en ben wat stoned van de medicijnen, dus dat speelt niet zo handig. Sterkte ! Je hebt inmiddels een friends-request staan als het goed is. Reageren
G4mefreak Geplaatst: 10 maart 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2018 5 uur geleden, Wollongong zei: Welke is van jou? Lucifer_NL Ik zag dat je volgens mij inmiddels op mijn lijst staat.... Reageren
Poemba2000 Geplaatst: 11 maart 2018 Rapport Geplaatst: 11 maart 2018 Ik wil ook graag met Nederlanders spelen, zowel serieus als afentoe gewoon lol trappen. Heb nog niet heel veel geld en auto's dus ik kan wel wat gebruiken. Naam, Poemba2000 Reageren
G4mefreak Geplaatst: 12 maart 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2018 21 uur geleden, Poemba2000 zei: Ik wil ook graag met Nederlanders spelen, zowel serieus als afentoe gewoon lol trappen. Heb nog niet heel veel geld en auto's dus ik kan wel wat gebruiken. Naam, Poemba2000 Je hebt inmiddels een request staan Reageren
GenerelNr21 Geplaatst: 8 mei 2018 Rapport Geplaatst: 8 mei 2018 Hey mensen ik ben weer terug. Als iemand me wil toevoegen GenerelNr is me socialclub Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.