Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Ik moet een missie voltooien waarin je binnen 9 minuten alle leden van een europese gang moet doden. Eerst moet je ergens een wapen pakken, maar daarna kom ik niet verder. Als ik op de plaats ben die aangewezen wordt staat er niks. Het ligt vlak bij de " Washington Mall " . Wat moet ik nu doen?? :blink: Reageren
W1ckeD Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Ja ik ook niet maar waar vind je dat wapen dan? Reageren
Na$! Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Is het nergens boven je of in een garage. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Lijkt me sterk ergens boven zo verlies je tijd het kan wel! Natuurlijk :lol: Maar ik laat mijn vraag wel even ik zal mijn vraag er niet tussen gooien Iemand nog een idee ? Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Jaik ook niet maar waar vind je dat wapen dan? Dat kun je op je kaart (links onderin op het scherm ) zien als je de telefoon hebt opgehangen.Het is eeen paar meter verderop. En daar kun je ook een motor vinden Reageren
W1ckeD Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Dankje! :o Terug naar jou vraag. Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 A.U.B ! maar kan iemand ons verder helpen? Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Ja. Je moet die wapens pakken. En dan vertelt je opdrachtgever wat je allemaal moet doen. (Text staat in beeld) Je moet ongeveer 10 werknemers neerknallen. De eerste is vlak bij het ziekenhuis in Washington Beach. Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Thnks, en weet je ook hoe die gangleden eruit zien? of staat er gewoon zo'n pijl bij een lid? Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Er staat een roze pijl bij. Het zijn ook geen gangleden maar gewone mensen. Bouwvakkers enz.. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 mar dat wapen ff geken maar waar vind je die dan?waar liggen die!? Eidt: Heb ze ! Yes gehaald! Reageren
dumuti Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 ja het is een hele makkelijke missie en dan zitten ze te praten van waar is dat geweer kom op zeg.................... Edit by dumuti: deze is normaal met geen gescheld Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 nog 1 vraagje: hoe moet je ervoor zorge dat de mense je niet zien als ze in de auto zitten? of moet je ze gewoon doodknallen in de auto?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.