Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 eigenlek tamelijk off-topic,maar zijn die "gangleden" triaden? Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 eigenlek tamelijk off-topic,maar zijn die "gangleden" triaden? Ze zijn wel europees, dat weet ik wel :unsure: Reageren
Diaz Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 (bewerkt) En ze hebben allemaal (denk ik) verschillende kleding. Bewerkt: 9 juli 2004 door Diaz Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 nog 1 vraagje: hoe moet je ervoor zorge dat de mense je niet zien als ze in de auto zitten? of moet je ze gewoon doodknallen in de auto?? Probeer de kunst van het snipen Gewoon beetje ver van de pick-up staan en dan beginnen in te zoomen. Dan kan je als het goed is alle twee gelijk afknallen Postaldude Reageren
gta-forever Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 nog 1 vraagje: hoe moet je ervoor zorge dat de mense je niet zien als ze in de auto zitten? of moet je ze gewoon doodknallen in de auto?? bedoel je die security car of die andere auto? Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 hij zegt mensen dus is het meervoud. Dus ik denk die Pick-Up Post Reageren
gta-forever Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 hij zegt mensen dus is het meervoud.Dus ik denk die Pick-Up Post dat is toch die auto waar er dan zo'n vrouw achter staat met een shotgun aan haar handen en zodra ze jou ziet begint ze meteen op je auto te schieten? Reageren
Diaz Geplaatst: 9 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 (bewerkt) Ik ben trouwens een meisje (dus hij = zij ) Maar ik bedoel die 2 mannen in de pick up ja, die daarzo bij zo'n pizza-winkeltje staan. Die krijg ik niet te pakke Bewerkt: 9 juli 2004 door Diaz Reageren
Arjen Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 Ik ben trouwens een meisje (dus hij = zij )Maar ik bedoel die 2 mannen in de pick up ja, die daarzo bij zo'n pizza-winkeltje staan. Die krijg ik niet te pakke Die ene die naast de auto staat moet je gewoon overrijden. En bij die andere moet je zijn auto kapot maken. (Drive-By) Anders moet je idd gaan sniperen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 welke missie is dat? ik weet niet meer dat ik zo'n missie gehad heb? :blink: Reageren
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Volgens mij heb ik die missie nooit gehad ??? ik weet het niet meer heb al vet lang geleden al die missie's gehaald :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 welke missie is dat? ik weet niet meer dat ik zo'n missie gehad heb? :blink: Ik weet het niet meer precies. Maar het is een van de 'telefoonmissies'. 1 van de laatste. Je moet 9 of 10 poppetjes neerknallen en dan ben je klaar... :rolleyes: Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 voor de mensen die de missie wel kennen maar die het niet lukken: gebruik de minigun perfect wapen voor dat missietje Reageren
Arjen Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 voor de mensen die de missie wel kennen maar die het niet lukken:gebruik de minigun perfect wapen voor dat missietje Dat is niet leuk. Je moet de missie gewoon doen met de wapens die je erbij krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.