Jump to content

In 9 minuten alle leden van een gang doodschieten

Recommended Posts

Geplaatst:
welke missie is dat? ik weet niet meer dat ik zo'n missie gehad heb? :blink:

Ik weet het niet meer precies. Maar het is een van de 'telefoonmissies'. 1 van de laatste.

Je moet 9 of 10 poppetjes neerknallen en dan ben je klaar... :rolleyes:

Ik kan nog niet eens 4 poppetjes doodschieten <_< ;)

maar ik blijf proberen :)

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Diaz

15

• Arjen

6

• W1ckeD

4

• Ironfist

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik ben nu ook bijn een telefoonmissie: check out check in... ik snap helemaal niet wat je moet doen?

Mr. Cortez:Leg even uit, dan kan je mijn zin verwijderen.

Geplaatst:

Ok pak de sniper maar zorg eerst dat je een vluchtwagen hebt want die heb je nodig.Zoom dan in op het balkon.Daar staat een vrouw.Die loopt naar een man toe en vraagt de tijd.Als die vrouw wegloopt knal je die man en zijn bodyguard neer.Pak de koffer.Je hebt nu 2 sterren als ik het goed heb.race met je wagen naar een pay n'spray shop.Respray je car en rijd dan naar AmmuNation.Pas op er zitten wat gasten in zwarte autos achter je aan.

Succes

Postaldude

Geplaatst:

oja die bij het vliegveld. Ja die heb ik al gehaald, en die missie waarover deze topic gaat ook trouwens :D :lol:

Geplaatst:

hierna krijg je nog zo'n missie...dat is 8ter cherry popper ice creams...da's alleen heel veel mannetjes afknallen...best leuke missie eigenlijk en je verdiend er veel mee (14.000) :)

Geplaatst:

Ja die heb ik ook al gehaald.

Nu ben ik bij "The Driver"

Dus ff een vraagje tussendoor, hoe kun je vanuit je auto met je wapen schieten?? :huh:

Geplaatst:

als je de kogelvrije admiral hebt kan je best daar de missie van checkout at the check in doen,die mannekes steken uit hun auto en schieten raak!!

Geplaatst:
Ja. Je moet die wapens pakken. En dan vertelt je opdrachtgever wat je allemaal moet doen. (Text staat in beeld)

Je moet ongeveer 10 werknemers neerknallen. De eerste is vlak bij het ziekenhuis in Washington Beach.

als het niet lukt hoef je aleen maar die eerste neerte knallen en dan moet je bigbang intypen totdat er staat missiepassed

Geplaatst: (bewerkt)

jah het is leuk om een keer met cheats te doen, maar natuurlijk wel beter om gewoon zonder te doen krijg je ook dat leuke t-shirtje :puh:

Bewerkt: door samus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...