Platypus Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Hey mensen, Soms wanneer ik mijn PS4 wil uitschakelen duurt het wat langer en geeft hij drie korte biepjes voordat hij zichzelf uitzet. Dit gebeurt niet vaak, maar de laatste tijd gebeurt het wel frequenter. Weet iemand waarom die dat doet? Moet ik mij zorgen maken? Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? Alvast bedankt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Dan is de popcorn klaar. Nee, misschien is het als je de PS4 met de controller afsluit, de knop te lang ingedrukt houd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 (bewerkt) Wat ik hieruit kan verstaan is dat: Unplug your ps4 completely. Now, press the power button. You'll hear a beep. Keep pressing until it stops making beeps. You should be fine now. Those three beeps mean the ps4 didn't shut down an application properly. Nothing bad tho so don't worry In principe dus niets om je zorgen over te maken, zoals die kerel het al zei Bewerkt: 21 juni 2015 door TekaLoca Reageren
Platypus Geplaatst: 21 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Oke, bedankt voor jullie antwoorden. Zal ik het gewoon zo laten, of moet ik de stappen volgen die in dat citaat staan? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 Het is gelijkaardig aan wat je op de PS3 had: als je systeem of je game vastzit (of soms ook uit het niets) dan wordt het eigenlijk onverwacht afgesloten. Daardoor duurt het wat langer om je PS3/4 af te sluiten en hoor je meerdere biepjes. Ik weet niet of het op de Playstation 4 zo is, maar op de 3 kreeg je dan vaak de melding dat het bestandssysteem beschadigd geraakt was en dat het even moest 'rebuilden'. Ik heb dit al talloze keren voorgehad en mijn PS3 leeft na vijf jaar nog steeds. Niets om je zorgen om te maken dus Probeer wel je systeem altijd volgens de regeltjes af te sluiten (lees: niet zomaar het stopcontact uittrekken). Reageren
Platypus Geplaatst: 21 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2015 (bewerkt) Op mijn PS3 heb ik het ook regelmatig voorgehad en werkt ook nog na zeven jaar. Ik sluit al mijn elektrische toestellen altijd volgens de regels af om te voorkomen dat ze kapot gaan, dus daarom dat ik mij een beetje zorgen maakte om deze biepjes. Ik zal het zo laten aangezien het blijkbaar niet ernstig is. Bewerkt: 21 juni 2015 door Platypus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.