motsinator Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2015 Beste gta-spelers, Ikzelf heb al een aantal races gecreëerd... maar veel andere spelers maken coole races. Ik heb er zo'n aantal gevonden op de rockstar social club. En daar kan je die "add to game" klikken. Ik heb dit gedaan van een aantal races nu luidt mn vraag. Waar vind ik die in hemelsnaam terug... dank voor jullie antwoord. grtz motsinator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2015 Ik vind ze altijd terug bij het pausemenu onder ONLINE » Jobs » My bookmarked jobs » en dan je jobtype en dan zou die daar moeten staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
motsinator Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2015 Ik vind ze altijd terug bij het pausemenu onder ONLINE » Jobs » My bookmarked jobs » en dan je jobtype en dan zou die daar moeten staan. hetgeen in bookmark tijdens het spelen zelf, staan inderdaad daar. Maar ik heb bij verschillende dingen "add to game" gedaan via de rockstar social club. Helaas vind ik daar niks van terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2015 Die moeten ook bij de bookmarked jobs staan. Anders even opnieuw proberen via SC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2016 Niet bij je eigen bookmarks maar bij bookmarks van anderen staan die races Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2016 via social club kun je veel races zoeken voor je console en toevoegen aan je game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.