Jump to content

ingame trainer mod online

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

Ik had heel even een vraagje

ik zag op internet de mod dat je alles kan inspawnen van geld enzo

door op f4 te drukken krijg je dat menu.

Ik ga dit natuurlijk niet online gebruiiken maar mijn vraag is

als ik die mod heb en ik ga online wordt ik dan niet gebanned? dus ookal staat die in mijn game folder maar ik gebruik hem niet.

Geplaatst:

De wegen van Rockstar zijn ondoorgrondelijk. De meeste trainers zijn gemaakt zodat ze niet werken in GTA Online, maar om helemaal zeker te zijn installeer je best helemaal niets.

Geplaatst:

Hoi.

Ik weet dat ze niet voor online zijn en ik wil ze ook niet online gebruiken.

Maar offline graag wel. Alleen als ik die mod installeer en ik ga online en gebruik daar de mod niet.

Kan ik dan alsnog gebanned worden

Geplaatst:

Yup rockstart controleer je installatie map en als die een trainer detecteert word je gebanned

Geplaatst:

Wat handig is: Installeer de trainer (GTA V Map) en ga lekker modden, als je geen zin meer hebt sluit het spel af en verplaats de trainer met bijbehorende files naar een andere map, waar je dit dus makkelijk kan terugvinden.

Zorg dus als je online gaat dat je alleen bestanden van de originele GTA V in de files hebt staan. ;)

Geplaatst:

dat is wel handig

ik gebruik nu ook lspdfr als mod

deze kan alleen worden gestart door de ragepluginhook en niet in de normale game

als ik dus de normale game start maar wel met alle folders van lspdfr in je hoofdmap van gta v

kan het dan noogsteeds fout gaan

Geplaatst:

Absoluut kan het fout gaan. Het schijnt dat als je de game verbindt met GTA:Online dat R* je gamefiles doorleest, dus dan wordt je alsnog gebanned. Zorg dus écht dat je goed controleert dat de files er niet meer instaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...