3L1077 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Nu de vakantie begonnen is heb ik Photoshop terug opgestart, en ik hoop dat ik in het vervolg niet langer twijfel om dat vaker te doen. In het thema van een boek dat ik momenteel lees ( Cosmos). Niet veel te zeggen verder: was lang geleden. Benieuwd naar jullie kritiek! Reageren
Michael Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Het is een mooie quote, en ik vind het wel een leuk idee. Maar ik vind het nogal druk. Dat kan aan mij liggen, misschien ligt het ook wel aan de lettertype, maar ik weet het niet zeker. Misschien zou je eens kunnen proberen om de lettertype aanpassen? :$ Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Het was inderdaad wikken en wegen met de tekst. Heb veel lettertypes geprobeerd,maar dit kwam het beste uit. De drukte ligt gewoon aan de hoeveelheid tekst, denk ik. Reageren
RUBENN Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Door bijv. de afwijkende letter 'w' denk ik dat het font te druk overkomt. Voor zinnen zou ik zou ik zelf een iets meer standaard font kiezen, deze lijkt mij meer geschikt voor maximaal twee woorden. Voor de rest vind ik dit wel vet. Prima quote en mooi artwork! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.