Jump to content

mijn gta v loopt vast bij artwork


marijn0072011

Recommended Posts

mijn gta v loopt vast bij artwork ik heb daarvoor gta v gepolijst maar het is nog steeds niet over gta v op de xbox 360 de artwork loopt vast maar dat laad ding blijft doordraaien

kan iemand mij helpen ????????

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Marijn,

Ik neem aan dat er krassen op de disc zaten?

Polijsten heeft meestal/soms geen werking op hele diepe groeven/krassen op de disc. Wat is ermee gebeurt? Hoe werkt je Xbox naast dit probleem? Als er meer mis is met je Xbox zou je als je nog garantie hebt contact op kunnen nemen met de winkel waar je de Xbox hebt aangeschaft of met Microsoft. Je zal wel waarschijnlijk een nieuwe game moeten aanschaffen. Een ander probleem kan zijn dat de lezer van de Xbox kapot of niet helemaal meer werkt. Wat wel een veel voorkomende fout is bij de oudere types van de xbox360. (Als andere games nog wel werken is dit probleem niet het geval) Dan zou je je lezer moeten laten vervangen, maar voor dat geld kun je beter een nieuwe Xbox360 kopen of Xbox One, aangezien in de toekomende tijd 360-games ook speelbaar zijn op Xbox One.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...