Romero69 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Hallo mensen, Ik had een vraagje, als ik het spel GTA V van de PS4 verwijder, behoud ik dan de safegames inclusief storymode? Mvg Reageren
Niked Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Als je je spel verwijdert verwijder je ook je data. Als je Playstation Plus hebt, heb je de mogelijkheid om je data op te slagen in de online cloud. Dit vindt je bij instellingen. Zover ik weet kan je het daar ook achteraf terug downloaden, al heb ik het zelf niet geprobeerd. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 (bewerkt) Als je je spel verwijdert verwijder je ook je data. Als je Playstation Plus hebt, heb je de mogelijkheid om je data op te slagen in de online cloud. Dit vindt je bij instellingen. Zover ik weet kan je het daar ook achteraf terug downloaden, al heb ik het zelf niet geprobeerd. kan wel, aangezien de games en saves apart staan. System Storage Management Games = Applications Saves = Application Saved Data Bewerkt: 24 juni 2015 door Noretz Reageren
Nimo2000999899 Geplaatst: 31 juli 2022 Rapport Geplaatst: 31 juli 2022 ik heb net mijn gta5 perongeluk verwijderd heb ik allegegevens nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.