Jump to content

[PS4] CARMEETING zondag 28-6


Jeeeteee

Recommended Posts

A.s. zondag 28-6 rond 21.00 organiseren wij van de Russia Streetracing Crew weer een carmeeting.

Locatie: de Pier in Los Santos (boven)

(Ondanks dat de naam anders doet vermoeden zijn we een Nederlandse crew)

Wat is een carmeeting?

1. Parkeerplaats / vette locatie - CHECK!

2. Coole Auto's - CHECK

3. Veel spelers - CHECK

We bezoeken parkeerplaatsen en andere mooie locaties om elkaar de vetste auto's te showen - probeer het netjes te houden en geef elkaar de ruimte. Een keer botsen is natuurlijk niet erg, maar doe het niet opzettelijk. Er zullen ook foto's worden gemaakt zodat je jezelf later kunt terugzien op Instagram (IG: VladjePutini).

Als de stemming goed is houden we af en toe ook dragraces op een van de airports.

LET OP! Er zijn wel regels..

Krijg je per ongeluk politie aandacht (bijvoorbeeld omdat een npc niet uitkijkt bij het oversteken) zorg dan dat je deze aandacht snel weer kwijt bent! Tip: bel Lester. Ga niet rellen op de afgesproken locatie!

Wij houden er niet van als spelers gaan schreeuwen in de headset (deze is overigens niet verplicht - maar wel erg handig!), vervelend gaan doen, opzettelijk botsen etc. en bovenal het "elkaar-neerschieten-omdat-het-leuk-is-verhaal" is uit den boze!

Kun je je toch niet gedragen dan lig je er uit!!

MINIMALE leeftijd 18 (net als GTA zelf)

Ben je Carfreak? Wil je jouw vette Auto's graag eens aan anderen showen? Kortom, wil je meedoen? Voeg onderstaande teamleaders van onze crew dan toe op PSN.

PSN: Jeeeteee

PSN: VladjePutini

Vermeld even duidelijk bij je vriendschapsverzoek je naam, leeftijd en dat je mee wilt doen aan de carmeeting.

Graag tot zondag of een andere keer...

Russia Street Racing [uSSR]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal PROBEREN erbij te zijn. Helaas is mijn internet de laatste paar dagen hopeloos slecht, dus verwacht er maar niet te veel van. Desalniettemin lijkt het me een goed opgezet programma.

PSN: alaska1001

Headset: Jazeker

Edit: Laat maar blijkbaar is er een leeftijdslimiet. Erg jammer dat het zo is, want er zijn genoeg 16-17 jarigen die zich volwassen gedragen en er zijn zat 18-plussers die zich gedragen als een kind van 12. Leeftijd is niet altijd van belang, maar deze skip ik dan maar. :tu:

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

@KaiSkillzz Helaas is onze ervaring tot nog toe anders. Maar misschien ben jij de uitzondering op de regel. Overigens heb je gelijk dat er ook zat 18plussers zijn die zich niet kunnen gedragen, vandaar onze "regels". Gezien jouw reactie zal ik eens overleggen of we je niet gewoon kunnen toevoegen. (Mocht je dat nog kunnen waarderen). M.vr.gr. Jeroen (Jeeeteee) namens Russia Streetracing.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou hartstikke fijn zijn, bedankt voor de sportieve reactie! Als ik mee zou mogen doen, geef ik een uur van tevoren definitief aan of ik erbij kan zijn. Kan het namelijk echt niet van tevoren weten i.v.m. de netwerkproblemen die ik al had aangegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Meeting kon helaas niet doorgaan vanwege gezeur met servers van Rockstar afgelopen zondag 28 juni. Daarom is de meeting verplaatst naar volgende week zondag om 21:00 / 21:30.

Tot dan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...