Thomas1708 Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Mijn zoontje speelt sinds vandaag GTA5 op de pc via steam. Nu wil hij graag single player, maar kan dat nergens vinden. Kunnen jullie aangeven hoe hij dat moet doen? Reageren
nolms Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 ik speel zelf niet op de pc maar je zou volgens mij gewoon in de single player moeten starten als je niks hebt veranderd Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Als het goed is krijg je dit scherm te zien als je Gta V start: Klik op 'STORY MODE' (waar de cursor staat) en klik erop. Nu start de Singleplayer van Gta V. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Er zijn volgens mij wel een half dozijn mogelijkheden om single player te starten. Onder meer als je het spel start via Steam, via het hoofdmenu dat Nyltje hierboven aangeeft, via het pauzemenu en via het character wheel (F5, F6 of F7 ingedrukt houden) in-game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.