Nyltje Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Ik kwam het volgende filmpje tegen en ik vond het wel waard om hem te delen. Op Gtaforums.com was er een gebruiker die screenshots van Gta V uit 2010 had gevonden. In het filmpje zie je de foto's en vertelt iemand er wat over. Nyltje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Leek totaal niet op een remake in GTA IV. Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 (bewerkt) Ow ja na wat zoeken ben ik er ook achter gekomen. Ik ben niet zo van het modden dus ja. Bewerkt: 27 juni 2015 door Nyltje Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Als gta V uitgebracht was in dezelfde graphics als die van IV was het denk een stuk wreder geweest Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 28 juni 2015 Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 Toch wel grappig om te zien hoeveel ze vooruit zijn gegaan in 5 jaar. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 juni 2015 Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 Video van 5 minuten voor 3 screenshots, wat een tijdverspilling. Lekker boeiend eigenlijk, je kunt zelf ook wel bedenken dat zo'n game niet in één dag gemaakt is en dat ze oudere versies van RAGE hebben gebruikt voor de alpha en beta versies. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 juni 2015 Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 De video is gewoonweg te fake voor woorden... Reageren
BrownieBear Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Wat denken jullie? Dat de graphics direct perfect zijn zoals ze vandaag zijn? Er is ook een medewerkster die de "interiors" maakte van Grand Theft Auto IV. Deze mevrouw heeft daar een opleiding in gedaan, een web pagina aangemaakt, en allerlei foto's erop gezet van haar werk. Je kan het terug zien in hoe ze haar eigen kamer heeft nagemaakt en dan haar projecten op Grand Theft Auto IV. Dit is hetzelfde verhaal. De man heeft de foto's van zijn eigen project bij Rockstar Games op zijn website gezet of in ieder geval online gezet. Alles is helemaal echt, in GTA. Je kan zelfs de vooruitgang terug zien in de minimap. Er zijn namelijk ook nog VEEL meer foto's van. En als het NIET echt is, bewijs? Dat het echt is kan je zo googlen of op youtube zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.