Caswessels Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Hallo, Ik wil graag een insurgent kopen, maar ik weet niet precies welke effectiever is. Ik wil de insurgent graag voor missies gebruiken en ik weet dat je de gewone insurgent bij missies/heists kan gebruiken. Maar ik weet niet zeker of je de pick-up versie ook in heists/missies kan gebruiken. Daarom heb ik jullie advies nodig, welke insurgent is het best om te kiezen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Koop de Karuma. Tot je tanden beschermd en kost minder dan de Insurgent, in welke je overigens makkelijker lekgeschoten wordt. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Als je per sé in de Insurgent wil rijden moet je dat gewoon doen. Er zijn wel betere alternatieven, zoals de Kuruma die hierboven is genoemd. Beide versies zijn te gebruiken in missies en heists. Reageren
nolms Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 De insurgent pick up is een pegasus voertuig, dus elke keer als je hem wilt gebruiken moet je pegasus opbellen en hem ergens op halen. Je kunt deze ook in missies gebruiken maar dan moet je eerst wel een pokke eind rijden om hem op te halen en in heists kun je hem niet gebruiken. De gewone insurgent wel, dat word gewoon je personal vehicle. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 (bewerkt) De gewone Insurgent heeft geen machinegeweer op het dak, maar de Pickup wel. Bewerkt: 30 juni 2015 door Tommie59 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Ik heb ze allebei en de Karuma! :D Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Insurgent zonder gun. Deze kun je in je garage zetten + tunen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Ikzelf heb de Kuruma als Heist auto. Deze is goed tegen 3 raketten en is bulletproof. Als ik antwoord zou geven op jou vraag zou ik kiezen voor de Insurgent. Je bent sterk en baant je makkelijk een weg. Bij de pick-up met gun heb je altijd iemand anders nodig. Als je alleen rijdt is deze optie dus nutteloos. Insurgent met gun is van Pegasus zoals eerder genoemd en kan je alleen bellen en moet je vervolgens ophalen. Deze kun je niet gebruiken in Heists. De Insurgent zonder gun kan in je garage staan en gebruikt worden met Heists. De Insurgent is ook volledig te tunen net als andere auto's. Reageren
Caswessels Geplaatst: 30 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2015 Oke bedankt voor jullie reacties. Aangezien ik de kuruma al heb ga ik dan voor de normale insurgent. Bedankt! Reageren
tazmania Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Wanneer wordt de Insurgent vrijgespeeld? Ik ben met de Heists blijven steken bij de Prison Break..... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Na de Heist finale van de Humane Labs Raid. (De heist na Prison Break.) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Na de Heist finale van de Humane Labs Raid. (De heist na Prison Break.) Hmmm... ik dacht zelfs na dat je die auto hebt gejat voor de heist. Dus als setup missie. Maar ik weet het niet zeker Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Dan jat je hem alleen om in de heist te gebruiken, niet zoals bijvoorbeeld de Hydra die je wel direct vrijspeelt na de setup. Reageren
tazmania Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Thnx. Idd niet na de set up, dan had ik hem al gehad. Reageren
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 De gewone Insurgent kan in je garage , en is te gebruiken in missies. De pick up is een Pegasus vehicle en die zijn niet te bellen tijdens de heists denk ik. En zoals al gezegt is is de armored Kuruma ook een goede keuze. Zelf gebruik ik hem ook , hiermee is het makkelijk om moeilijke missies die goed verdienen te slagen , zoals Rooftop Rumble en Attack from above (ofzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.