Dotz Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Moge de titel volstaan, een nadere toelichting lijkt mij onnodig. Mijn lievelingsdier is de anopheles. Deze staat natuurlijk ook wel bekend als malariamug . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 (bewerkt) Mijn favoriete dier is een Mopshond (Pug). Het zijn prachtige beesten die houden van avontuur en plezier. Bewerkt: 30 juni 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Mijn favoriete dier is de eend. Wist je dat de penis van de eend de vorm heeft van een kurkentrekker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 wat Mijn lievelingsdier is misschien een luiaard, kan ik me soms prima in vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Een Jack Russel, heb er zelf al 2 gehad (eentje leeft nog) en mijn opa heeft er al 3 gehad. Ze zijn soms rustig, soms speels maar vaak erg druk zoals ik ook ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Bron: DeviantArt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Lijgers Wiki Beesten zijn HUGE en majestic as fuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 Dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 (bewerkt) I Got the Eye of the Tiger! Maar daarnaast vind ik Pinguïns ook wel leuke dieren. Bewerkt: 1 juli 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 Echt een lievelingsdier heb ik niet. Apen vind ik wel leuk, en dan vooral de mensenapen. Wist je dat de penis van de eend de vorm heeft van een kurkentrekker? Nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 Ben voornamelijk van de katten. Heb zelf nog een Siamees thuis.. Ook wil ik later graag een mopshond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 1 keer raden Mijn lievelingsdier is natuurlijk de hond. De gaafste hond die er is vind ik wel de Rottweiler. Een mooi beestje en nog een goede waker ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Haa98 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 (bewerkt) Een narwal vind ik best wel gaaf. Ziet er prehistorisch uit! Bewerkt: 1 juli 2015 door Haa98 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 Mijn lievelingsdier is de kip. Kan lastig zijn in de omgang en pikt als je te dicht in de buurt komt maar zo lekker wanneer goed bereid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 De Rhynchocyon Petersi oftewel een slurfhond: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.