Lars Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 wat zijn het toch mooie beesten <3 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 de Karsenia Koreana natuurlijk. Reageren
bee1992 Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Moge de titel volstaan, een nadere toelichting lijkt mij onnodig. Mijn lievelingsdier is de anopheles. Deze staat natuurlijk ook wel bekend als malariamug . ten eerste is dit een insect , ten tweede als dit je lievelings''dier'' is moet je echt eens naar de dokter met die hersenpan van je. gek Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 1 juli 2015 Rapport Geplaatst: 1 juli 2015 Moge de titel volstaan, een nadere toelichting lijkt mij onnodig. Mijn lievelingsdier is de anopheles. Deze staat natuurlijk ook wel bekend als malariamug . ten eerste is dit een insect , ten tweede als dit je lievelings''dier'' is moet je echt eens naar de dokter met die hersenpan van je. gek Een insect kan toch ook je lievelingsdier zijn... Reageren
Dotz Geplaatst: 3 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 (bewerkt) Moge de titel volstaan, een nadere toelichting lijkt mij onnodig. Mijn lievelingsdier is de anopheles. @Ballas: Wat een alleraardigst beestje . Is het eetbaar? Deze staat natuurlijk ook wel bekend als malariamug . ten eerste is dit een insect , ten tweede als dit je lievelings''dier'' is moet je echt eens naar de dokter met die hersenpan van je. gek Pardon? Ik ben gefascineerd door insecten, suggereer je nou dat ik naar de dokter moet omdat mijn lievelingsdier niet conformeert met het sociale dogma? Belachelijk, blijf liever ontopic in plaats van zomaar mensen bejegenen om hun voorkeuren. @Ballas: Wat een fascinerend beestje . Is het eetbaar? Bewerkt: 3 juli 2015 door Dotz Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 In principe is elk levend wezen eetbaar. Of het eten van de Karsenia Koreana schadelijke consequenties heeft is mij onbekend. Reageren
JJ-B Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 Ik vind honden, katten en konijnen erg lief. Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Geplaatst: 3 juli 2015 Easypeasy Japanesey! Daar is er maar 1 van: Reageren
Dotz Geplaatst: 26 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 bump Zijn er nog meer mensen met lievelingsdieren? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Mijn lievelingsdier is de schildpad. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Labrador en/of Golden retriever. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Geplaatst: 6 juni 2016 Hond en kat, maar er is meer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2016 Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Dinosaurussen, vanaf kinds af aan al. Sinds een jaar of wat staan Mopshondjes ook hoog op m'n lijst. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2016 Hond en kat, maar er is meer. Dinosaurussen, vanaf kinds af aan al. Sinds een jaar of wat staan Mopshondjes ook hoog op m'n lijst. Als je niet kunt kiezen heb je toch geen lievelingsdier? ''Hond en kat, maar er is meer'', ''Dinosaurussen'', dat zijn wel erg veel dieren. Opvallend overigens dat die gedrochten van mopshonden zo hoog staan, dat is toch geen hond . Bovendien pure dierenmishandeling, zo doorgefokt dat die beesten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.