Jump to content

Probleem bij installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben de buurjongen van Bas en heb zijn spel ook al bij mij geprobeerd.

De tip van n1i9e8l6s heb ik ook geprobeerd en heb alles gekopieerd naar de harddisk. Het kopieren komt niet verder dan dat irrritante file data3.cab.

Dat bestand is overigens wel eventjes 1,28 GB groot en is dus van groot belang voor het installeren (anders doet ie niks).

De fout is een cyclische redundantie controle en dit plaatje zal meer uitleg geven: GTA SA Foutmelding

Als iemand hier meer van weet of een oplossing weet vertel het dan a.u.b.!

Alvast bedankt,

PTZ (Patrick, buurjongen van Bas (BASTIMAN)

Geplaatst:

Jah, en het ligt niet aan onze computers, want we hebben het in totaal op 4 systemen getest. EN voor alle duidelijkheid ALLE systemen voldoen aan de eisen en hebben Win XP Home en genoeg HD en de rest is ook voldoende!

We zijn teruggegaan naar de winkel (Dixons) maar op al die andere spellen werd dezelfde fout gegeven!

Groet, PTZ

Geplaatst:

dit is inderdaad wel heel raar. kan je anders niet met de winkel regelen dat ze terug gestuurd worden naar de fabriek :Y

veel succes er nog mee :{

Geplaatst:

Ik denk het niet hoor want anders zouden ze wel een nieuwe DVD krijgen, of dan zal Dixons het wel naar de fabriek sturen

Geplaatst:
Heel raar ja.. Maar als ik het goed begreep doet hij het ook nit op de computers van dixons (?)

Heb jij dan ook hetzelfde probleem? Bastiman en PTZ kunnen het beste even naar Dixons gaan en het daar laten proberen.

Geplaatst:

Ja oke dat is een goed idee, Bedankt. maar die man bij dixons die zij: ik zal ze terug sturen naar de Fabrikant maar dat heeft ie helemaal niet gedaan. Want toen ik 2 week later weer kwam vroeg ik of hij ook nieuwe GTA-San Andreas binnen had gekregen toen zei die winkelbediende: 'Nee Hoezo"?ze gaan nog als warme broodjes over de toonbank en er zijn geen mensen met klachten hoor??

Dus daar snap ik ook nix van!!

Maar we kunnen een keer vragen of zij het spel willen testen of 1 van hun computers want die hebben ze toch genoeg.

Greetz Bas :?

Geplaatst:

dus even in het kort:

- de dvd van Sa hebben een waas

- ze geven foutmelding op de pc van jou en je buurjongen en nog 2 andere

- steeds zelfde fout maakt niet uit welke DVD

- bij de andere mensen werkt het wel.

sorry maar mijn vermoeden gaat dan nog steeds naar jullie pc uit. :{

Geplaatst:

Hmm,raar,zit er geen virus op ?Scan je computer eens op virussen,of een prograama dat de installatie hindert ? ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik schoon mijn computer 1x in de week op dus daar kan het niet aan liggen maar als ze het bij 3 mensen het niet doen zou je toch zeggen dat het aan de DVD lag.

Bedankt allemaal we gaan binnenkort wel ff naar Dixons.

greetz uit Meppel

Ps: We hebben de fout gevonden er zit een ingebakken videokaart op moederbord en heeft maar 64 MB is dus te weinig. We hebben betere videokaart aangeschaft, maar er blijkt geen AGP-slot in te zitten :@#! dus het wordt 'm niet :N

maar ja, enige oplossing is nieuwe pc aanschaffen lol, :bonk:

Bewerkt: door Bastiman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...