pt5000 Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Hai, Zoals de titel aangeeft; hoe overleven jullie deze hitte? Ik zelf zit in een kantoor met airco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Blijven ademen. Nee, even serieus. Lekker een beetje gaan zwemmen helpt heel erg tegen de warmte. Heb je liever zin om in de zon te zitten? Pak een flesje water uit de koelkast, smeer je goed in en ga lekker in de zon zitten (met je zonnebril op ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Binnen zitten. Ramen dicht, gordijnen half open en ventilator die de kamer rond gaat. Veel drinken, frisse dingen eten zoals fruit en ijsjes(Wat ik normaal nooit doe) en lekker muziek luisteren. (Waarvan ik ga bewegen, dus krijg ik het nog warm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Door ijsklontjes op men geslachtsdelen te leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Ik had bijna mijn wil om te leven kwijtgeraakt, maar gelukkig ontdekte ik dat de hitte een uitstekend onderwerp is om over te klagen. Daar klagen mijn leven en lust is heb ik het mijn doel gemaakt om bij alles en iedereen te zeuren over hoe warm het wel niet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Gewoon doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 Lekker in/bij zwembad zitten met een biertje en daarnaast een beetje laptoppen onder een boom. Ideaal leven dus ondanks de hitte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2015 (bewerkt) Als je naar buiten gaat is het te warm Als je binnen blijft is het te warm. Heb vanalles geprobeerd maar ik blijf neigingen hebben naar Groenland. Als je een kwartier op het amstelveld voetbalt vak je al flauw neer. Als je zwemt heb je het daarna ook weer bloedheet. Als je koud drinken neemt koelt dat alleen je keel af en laat dat nou net het deel zijn waar ik het niet warm heb. Ik zweet overal, voel me kut, mijn hele lichaam kleeft, heb het benauwd. Niet dus PS: Dat ene kleine klote ventilatortje wat wr hebben helpt ook geen kut Bewerkt: 3 juli 2015 door KoningJesper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 zwemmen in het zwembad van mijn oom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 Ik ben bang dat overleven niet aan de orde is deze dagen, ik denk dat ik te overlijden kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 De hele dag in de supermarkt werken is in ieder geval een tip, vooral de koelcellen zijn aangenaam. Buiten dat is het veel zwemmen, en/of de gordijnen dicht doen en de ventilatoren aanzetten. Prima te doen, mij hoor je in ieder geval niet klagen deze dagen. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 Niet zeuren als een klein kind van 5 jaar omdat het een paar dagen heet is helpt wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 Veel koel bier, rockmuziek, en een ventilator als ik binnen ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2015 (bewerkt) Niet zeuren als een klein kind van 5 jaar omdat het een paar dagen heet is helpt wel. dus jij zit 5 dagen lang iedere dag met je stui in de zon? Mensen zeuren dat het zo heet is omdat ze het koude, gure weer gewend zijn. Een beetje verkoeling mag op z'n tijd wel. Bewerkt: 4 juli 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2015 Strand (alhoewel eerder wijn of cocktail) Vandaag vanaf mijn balkon de Tour kijken. Ook prima vertoeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.