Dexist Geplaatst: 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2015 (bewerkt) Tijdens de warmste uren gordijnen en ramen dicht. En veel in het park zitten, bbq Bewerkt: 5 juli 2015 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2015 Gewoon in de volle hitte (oké, wel het grootste gedeelte van de dag onder de schaduw van een boom) de geweldige ambiance van Le Grand Départ van de Tour meemaken! Genoeg drinken, genoeg insmeren met zonnebrandcrème en niet al te gek doen met springen en dansen. Het was prima te doen! Korte impressie van de proloog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2015 Door er niet te veel bij na te denken en gewoon je ding proberen te doen. Met klagen en jezelf er druk over maken schiet je niks op en krijg je het alleen maar warmer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2015 Veel water drinken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 In de vrije uurtjes een snel retourtje Scandinavië. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 Ik ga altijd in het modder spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 Ik ga altijd in het modder spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 http://www.gtaforum.nl/topic/132032-het-is-helemaal-niet-warm/ Staan ook tips. Ik had dus een pan met water en ijs voor m'n ventilator. Nu heb ik een nieuwe. Bevroren flessen voor je ventilator, werkt nog beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Moet er ook nog water in die bevroren flessen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Moet er ook nog water in die bevroren flessen? xDJa. xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2015 IJs eten, veel water drinken, gamen en heel weinig doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FookingRekt69 Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2015 Citroensap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.