motsinator Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Hallo, mss idiote vraag voor jullie maar ik vind het niet terug op Rockstar Social Club Je kan custom races en dergelijke toevoegen van andere spelers ... maar kan je ze opzoeken op naam? Zag onlangs een video van iemand en de was Everythiing vs Everything aan't spelen.. lts... maar ik weet niet hoe die terug te vinden... alvast bedankt, groetjes Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Hallo, mss idiote vraag voor jullie maar ik vind het niet terug op Rockstar Social Club Je kan custom races en dergelijke toevoegen van andere spelers ... maar kan je ze opzoeken op naam? Zag onlangs een video van iemand en de was Everythiing vs Everything aan't spelen.. lts... maar ik weet niet hoe die terug te vinden... alvast bedankt, groetjes Hee Motsinator, je bent niet blind en het is geen idiote vraag, maar het is simpelweg niet mogelijk. R* zou zoiets eenvoudigs wel echt eens moeten toevoegen. Soms posten Youtubers een link naar een job in de video ergens in de description en anders zou je kunnen reageren en erom vragen. Groet Reageren
motsinator Geplaatst: 4 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Wel ja, ik zie soms leuke dingen op youtube. Kwil die ook spelen, je moet dus al geluk hebben en op random klikken... echt bizar en beetje idioot. Ben zelf races aan't creeeren en eindelijk lukt het om ramps en halfloopings te maken. Het zou leuk zijn om dingen te kunnen opzoeken al is het maar om wat ideeen op te doen. grtz motsinator Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Bedoelde je deze job? http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/vNGstUYbHUeGi9xe8b-WNw Reageren
motsinator Geplaatst: 4 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Bedoelde je deze job? http://socialclub.ro...bHUeGi9xe8b-WNw Nope, Everything vs Everything... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 Heb je een link van het filmpje? Dan kan ik kijken of ik hem kan vinden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2015 Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 (bewerkt) Heb je een link van het filmpje? Dan kan ik kijken of ik hem kan vinden. Waarschijnlijk gaat het om filmpje, ik dacht ook dat ik misschien een link naar de job kon achterhalen, maar die gasten lijken het toch voor zichzelf te willen houden aangezien er veel meer zijn die erom vragen en niemand die hem paraat heeft. Ziet er inderdaad wel leuk uit. Bewerkt: 4 juli 2015 door FrankyFourFingers Reageren
motsinator Geplaatst: 4 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2015 (bewerkt) Gevonden... maar dit is wellicht ps4 en ik speel op ps3, spijtg dat je op ps3 maar 50 props krijgt om te bouwen (belachelijk gewoon) In ieder geval deze is echt vet.. Doch het probleem blijft hetzelfde, als je iets leuk vindt via filmpjes zou je deze moeten kunnen opzoeken op naam in rockstar... grtz motsinator Bewerkt: 4 juli 2015 door motsinator Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Voor dikke stuntraces moet je o.a. gebruiker xTamoga eens opzoek op social club, die gast heeft echt veel hele mooie stuntraces Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.