Yoertjuh Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Hoi allemaal. ik ben zelf ontzettend fan van GTA 5. ik speel vanaf het begin op de PS3 toen voor de nextgen PS4 En ondertussen nu vanaf de dag hij uitkwam op PC, Ik hou van eerlijk spelen en heel veel mensen cheaten op de PC is mij opgevallen, Ik help graag mijn medespelers ten alle tijde ik speel veel dus ben er iedere dag te vinden, Zoek je hulp dan kun je me toevoegen op Social Club : YvdK420, Ik speel van alles gevarieerd, missies, heists, races, freeroam klieren met betrouwbare medespelers, als je met mij een heist doet krijg je altijd ook een eerlijk crewcut van 25 % Dus mensen ik zie als je het leuk vind en actieve speler zoek graag je friend request tegemoet, Groeten yoeri Reageren
jenstx Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 hier heb je en vrijwilliger: socialclub: jenstx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.