Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 (bewerkt) hallo, Ik ben weer eens aan een nieuwe signature toe. Wie wil mij helpen een nieuwe te maken? Tekst: The Criminal Legends kleur: Crew kleur van mijn crew (licht blauw), tekst en achtergrond kleur moeten matchen plaatje: Crew logo van m'n crew (zie huidige signature) en iets met een hond grootte: even groot als huidige signature alvast bedankt! Bewerkt: 9 juli 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Hey, ik wil wel wat proberen te maken. Ik had wel een vraag, wat bedoel je precies hiermee: plaatje: Crew logo van m'n crew (zie huidige signature) en iets met een hondIk zie namelijk een plaatje van een hond en de crewnaam. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog bijna geen ervaring heb met tekst en PS. Kan ik het stukje tekst uit je huidige signature overnemen en passend maken aan een nieuw achtergrond en hond? FFF Reageren
RUBENN Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Je kan het selecteren met een selectietool en vervolgens ermee doen wat je wilt. Gebruik ctrl/command+T voor meer transformatie-opties Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Verras me maar (Crew logo zit aan de hond z'n halsband) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Geplaatst: 29 juli 2015 (bewerkt) Tot nog toe heb ik dit ervan gemaakt, vind je het wat hebben? Dan ga ik straks het een en ander proberen met de tekst. En ook de witte vlekjes bij het crewlogo zal ik dan wat meer afwerken. Bewerkt: 29 juli 2015 door FrankyFourFingers Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2015 De hond is vet, alleen de tekst moet wat beter op mij over komen. Kan je daar ook iets vets van maken? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Dit heb ik ervan gemaakt, vind je het mooi? Zijn er nog aanpassingen nodig? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Hmm, ben het niet zo eens over de tekst, die moet wel iets groter en in een andere vorm. Verder zou ik alleen de kleur blauw zien (buiten die hond), al gebruik je meerdere tinten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.