Soccer98 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Hallo iedereen, Ik meen ooit gelezen te hebben dat het mogelijk is om in de next-gen versie van GTA V buiten missies om in het LifeInvader gebouw te komen, zonder te glitchen. Ik kom er echter niet in, terwijl het wel mogelijk zal zijn. Is er iets wat niet klopt of klopt hetgeen wat ik gelezen heb gewoon niet? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Zover ik weet zijn alle interiors die in missie's gebruikt worden afgesloten in singleplayer en online. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Dacht ik dus ook, totdat ik op gta.wikia las (onder het artikel LifeInvader Office) dat na afloop van Friends Reunited het gebouw gewoon betreedbaar is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 "◾The building is inaccessible after the mission Friend Request." Het is dus niet toegankelijk, mogelijk heb je het verkeerd gelezen. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Oh, ja. Ik zie het nu ook, ik las het inderdaad verkeerd. Jammer dan dat het ontoegankelijk is. Is een leuk gebouw namelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.